Gjest Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Terminen ble flyttet i dag fra 11 juni til 9 juni så da var jeg plutselig 12+1 og dermed ferdig med 1.trimster. Hjelpe meg så fort det gikk! Måtte le litt da jeg fikk termindagen av legen. Med første hadde jeg termin 9 oktober (både mens og ul og han ble født den dagen), med andre hadde jeg menstermin 9 september, og nå fikk jeg menstermin 9 juni. Bitteliten var hele 5,5 cm i dag og har latt seg kjenne masse i løpoet av dagen, kjempegøy! :-)
maiprins Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Hei Alva! Da slår du følge med meg da!!! Så gøy! Jeg har også termin 9. juni - hurra! Var på UL i dag jeg også ;-) nurket mitt var 51,7 mm og bena var fra hverandre så legen mente at det var jente. Men som sagt det er jo vanskelig å vite - og uansett så spiller det ingen rolle bare alt er bra! Jeg også kjenner endel aktivitet nederst i magen - det er veldig gøy!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Hei, hei!! Så gøy da! Jeg har også termin 9. juni og kom over hit idag
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Heisann! Enda et kjent nick fra 1 tri! Koselig! Velkommen hit!
tina 79:) Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Hei Alva! Velkommen etter! Så koselig å se at alt har gått bra med deg:) Gratulerer med første barriere overstått!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå