Gå til innhold

Ang testene, de stripsene fra billige tester noen?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært gravide men ikke fått positive tester med strimlene tre dager før ikm? Mulig rart spm, men lurer på om " alle" finner ut at de er gravide før IKM? Unntatt meg daahhh. Jeg tør ikke teste med gravid test ettersom el testen var totalt negativ. For det er vel det samme som bedre lykke neste gang....Åhhhh*gråter stille*

Fortsetter under...

det er veldig individuelt hvor tidlig man produserer nok hcg :)

men de er veldig ømfintlige de testene, så du burde se noe når du er 3 dager over tenker jeg :)

*krysser fingrene for deg*

lioevr. 10pp: takk takk. Er tre ujker før jeg, men vil vite nå. Eller egentlig kanskje ikke. Blir skuffa jeg da. MEn men hvordan går det med deg?? Litt uoppdatert, er der spire hos deg? SÅ ditt innlegg om røyking? Må nesten si du er heldig som blir kvalm av den røyken, blir ikke det jeg nei. Kjenner jeg må ha en liten en nå. Sukk.

he he :)

må nok ha meg en kveldsrøyk (igjen) jeg og.

men tar den egentlig med god samvittighet til jeg får en klart positiv test :)

har nemlig fått to veldig svake, men sånn som historien min er tør jeg ikke juble før den blir skikkelig klar.

(4 spontanaborter, 3 stk i løpet av 10 mnd nå)

hvordan ligger ting ann med deg da?

hus? mann? hvitt stakittgjerde? volvo? hund?

Hehe jeg liker deg jeg!!

Vel, jeg gifta meg i sommer så rimelig nygift ja. Skal begynne å bygge hus til våren, har Nissan stv. Er Vernepleier, nyutdannet har vikariat. En sønn på 4 år.

Har du msn?

JEg er så rar i kroppen min asså, ikm søndag og jeg blir rå kvalm pluttselig etter hvert måltid. Tro meg dette er nytt for matvraket meg. Var ikke kvalm en gang et sekund med gutten min. Du da?

liker deg jeg og, skal vi bli venner?

*sende en lapp med ja og nei avkrysning*

vel, prøver hardt for å få til førstemann vi da. jeg er 22 og han 23, bor i leilighet som vi kjøpte i mars :)

ingen husdyr, holder leeenge med de 4 bilene vi pleier :)

to stk 4x4 offroadere, en lastebil til å frakte dem og en corolla (plass til familie i den) men driver å styler den nå. he he

jopbber i barnehage, men har egentlig datautdannelse jeg da. lurer på hva fan jeg skal med den? har nå 100% fast stilling som assistent, og gikk i går opp i lønn *juuuble*

tar bachelor i historie (vetta fan hva jeg skal med det heller)

og skal begynne på førskolelærer når jeg har tid :)

er redd jeg kanskje er en liten fjortiss for deg, he he, men om du fortsatt vil, så er det bare å legge til [email protected] på msn :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...