åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 hvis de unngår å sette igang på fredager, prøver de da også å unngå det i jula og`? har termin 30, mrn mulig ks, så det jeg lurer på er om de da vil velge å ta ks før jul...
MM med spire Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Brooke venter på et plopp skulle settes i gang i morgen da.... Kansje det skiller seg fra sted til sted..
MM med spire Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 ...klar for plopp... mener jeg... ikke så greit å ha kontroll på alle disse nickene )
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 det lurer jeg på oxo...jeg er fullgåtte 42 uker 22.des....starter de 22 des eller venter de til etter julaften da? vil heller føde i uke 43 enn å bli satt i gang m drypp etc...men har tenkt at siden det er jul så setter de da i gang 22... ?
nutri Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Tror nok de vil ha minst mulig action på julaften. Skjer det naturlig så er det greit, men de setter ikke igang fødsler for at mor og barn skal feire julaften på klinikken.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 nei..så da tror du de venter ut i uke 43...altså? tror ikke riksen lar en gå ut i uke 43 egentlig...kanskje de setter meg i gan før fullgåtte 42uker da..men da kan jeg lanskje nekte..? hehe...kan jo tenke seg gal på dette teamaet..hvertfall når man ikke har peiling........
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2006 ok. Da satser jeg på at julafta er unngått takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå