Gå til innhold

Hei, er ny:o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter, rusler innom jeg:o)

Rimlig fersk prøver her, skulle vel egentlig presentert meg selv tidligere denne måneden, men er litt treig av meg;o)

Uansett, så er jeg ei jente på 23 som endelig har klart å overtale sambo om å kutte ut tørrtreninga og satse på the real thing hihi:o)

Blir spennende å se om jeg er like treig på dette området også;o)

Gleder meg masse til å bli kjent med dere:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

velkommen :) :) :)

så koselig at det blir ennå flere av oss i tidlig tjueårene :)

tror nesten vi er i flertall nå :)

Lykke til med prøvingen :)

håper dere lykkes snart

Skrevet

Hei og velkommen! Koselig å se et nytt "fjes", og jeg håper at du blir en av dem som forsvinner igjen fort for så å ikke komme tilbake på et år eller to ;o)

Kos dere, og lykke til med prøvingen :oD

Skrevet

Hei og velkommen skal du være...

Håper tiden her inne blir kort for deg=o)

Klem

Skrevet

Hei du!:)

Velkommen skal du være:)

Håper du hopper over til første tri snart da;) Og tar med alle oss andre,he,he...:)

Lykke til da!!

Klem,klem

Skrevet

Krysser fingrene:o) Hadde vært en kjempefin nyhet å gi i julegave til kommene besteforeldre:o)

Og jeg er sikker på at vi alle må hoppe over til første tri snart, jula står jo for døra og jeg er sikker på at vi alle har vært kjeeeempesnille jenter;o)

Skrevet

der sa du det kanutten ;)

hadde vært en drømmeønskning om alle kunne vralte seg over til 1.tri :)

*drømmesituasjon*

Skrevet

Og jenter, tusen tusen takk for den varme velkomsten, gir dere alle en god klem:o)

Skrevet

Hei og velkommen inn hit:-)

Alltid kjekt med nye folk her inne.

Kult nick du har forresten....

*klem*

Skrevet

Hehe, takk takk, i lige måde:o)

Fikk det som kjælenavn da jeg var 22 min gammel av min mormor:o)

Skrevet

Jeg fant navnet da jeg leita gjennom navne forslags bok jeg..Visste ikke at Canutte faktisk var et skikkelig jente navn før det. Forbinder det vel helst med Anne Cath ja...Men jeg syns det var artig, men har ikke akkurat tenkt å kalle en evt datter for det da:-)

Skrevet

Ikke jeg heller, får jeg en datter vil jeg kalle henne Ingelin, er visst ikke så mange som heter det og jeg synes det kjempenydelig:o)

Har du funnet navn til dine kommende barn? Du skal slippe å si hva:o)

Skrevet

Jada jeg har navna klare..Har alltid ønsket å kalle evt gutt for Nathaniel.

Jenta er hemmelig i frykt for at noen skal snappe det:-) Spes navn (men ikke slik at barnet vil lide under det.)

Liker å ha noe som ikke alle andre har...Nathaniel er i fare for å bli poppis navn, ser jeg etter en tdligere tråd i kveld:-( Men har funnet et kult navn som gutten evt kommer til å få foran Nathaniel...Sprøtt å ha navna klare så tidlig, men jeg har alltid likt navn!

Ingelin syns jeg er fint, kjente ei som het det en gang.

Skrevet

Nathaniel er jo kjempefint:o) Bibelsk er det ikke? Ønsker Markus på en evt gutt selv om det er et såkalt poppisnavn:o)

Og ble litt nysgjerrig, hvor gammel er du?

Skrevet

Nathaniel fant jeg i isfolket.-) Digga mange navn der kan du si!

Jeg er 79 modell, og har ett barn på 6 år fra før..Så nå er det på tide med nr 2 tenker jeg..Håper bare at det ikke tar så veldig lang tid da..Er litt utålmodig når jeg først har bestemt meg for noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...