fått en flott gutt!! Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Når fester hodet seg, og når legger nurket seg meg hodet ned? Hvor lang tid igjen når magen siger ned.. Noen som har erfaringer, sånn ca bare.
tante grusom master of law Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Har termin i morgen og hodet er fortsatt ikke festet.... Han ligger med hodet ned da, og magen sank for et par dager siden.
silhah og emilie Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 hadde termin for 5 dager siden og da hadde ikke hode festa seg...skal til legen i morgen og da får vi se... magen synker bare mer og mer for hver dag nå... sleper den snart etter meg hihi
Mellus Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Jeg har ti uker igjen i morra, og hodet har faktisk festa seg... Det gjorde forrigemann tidlig og.. Så alt kan skje. Helt til den siste halvtimen før du føder..
Gjest Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Magen har synket. Det gjorde den for noen uker siden. Babyen ligger ned, men hodet er ikke festet. Er i uke 33 1/2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå