Tokka Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Er det noen som vet om det finnes en ordning for overnatting for barnefar på/ved Skien sykehus? Synes det er litt langt for min kjære å pendle 1 time hver vei så ofte, og vil jo helst ha han hos meg under og etter fødselen. Noen som vet?
Snuppa27 er stolt mamma til 3 Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Er jo familierom der, men vet ikke helt hvordan det fungerer... Ring å hør da vel:o)
sissi77 Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 far kan overnatte, det koster 250 kr. jeg har født der 2 ganger før. kjempefint synes jeg, med bad til hvert rom. og ikke fler enn 2 på rommet. når har du termin?
Tokka Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Det høres bra ut, trodde ikke de hadde et slikt tilbud der. Har termin 13 februar! Skal på ny UL rett før jul, jordmor skulle da prøve å ordne så jeg fikk omvisning på sykehuset samtidig. Får høre litt nærmere om det da! Er også 77-modell hvis det er det sissi77 står for! Når har du termin?
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Som andre har nevnt tidl. så har sykehuset i skien to tilbud til. Den ene er ekstra seng til far på rommet, hvis de har kapasitet. da betaler man ekstra for "kost og losji" Den andre er at familie rom til begge, med vanlig dobbel seng og sånt. Der kan begge overnatte og oppleve hvordan det er å ha baby hjemme. man kan overnatte der 1-2 netter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå