Gå til innhold

Januarjubel!

Zoomer - lykkelig tobarnsmamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Du kan sikkert få kjøpe den gamle BabyBjørnen vår, men den er ganske slitt og det er en ganske gammel utgave - så er 150 kr + porto for mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kom på at vi har ønsket oss bæresele til jul, så jeg må snoke litt blant mine kjære før jeg kjøper noe, he he!

Men kanskje jeg roper på deg her inne om en stund så kan vi jo ta det derfra, om du fortsatt har den da. 150,- høres egentlig ut som en ok pris, bryr meg ikke om den er litt slitt, så lenge den er trygg og alle sømmer sitter som de skal?

Og hvis jeg ikke husker helt feil er du vel Oslo-jente du og, og var på treffet på Villa Paradiso? (Fikk desverre ikke snakket med deg, tror du satt på den andre siden av bordet) Så da kan vi jo eventuelt ta det over disk på neste treff?

Uansett: Gratulerer med ny og ryggvennlig sele og ha en fortsatt fin torsdagskveld!

Skrevet

Jada, jeg kan eventuelt ta den med på treff, så kan du kjøpe den der... Husket ikke sikkert at du også var fra Oslo, men joda, jeg var på sist treff på Villa Paradiso. Du får se om dere får en bæresele til jul - jeg vet at vi ikke gjør det, så derfor kjøpte jeg en selv nå :o)

Bæreselen er helt trygg og sømmene er ok, men jeg trenger en mer ryggvennlig sele, derfor kjøpte jeg den nye. Ville vel brukt den til neste baby også, men kunne ikke dy meg da jeg så den Babybjørn Active selen på tilbud i dag...hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...