Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 For første gang opplever jeg at det er "tomt" i puppen og lillemor vil ha mere mat... .Førstemann fullammet jeg til han var 6 mnd, men denne gangen ser det ut som om det ikke går slik. Lillejenta er 3 1/2 mnd og jeg må nok beg å spe på med litt MME. Hvordan gjør man det? Blir overgangen stor for henne om jeg bytter ut enkelte puppemåltider helt og erstatter m MME? Eller bør hun heller få LITT pupp og litt MME til hvert måltid?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Jeg erstatta bare 1måltid med mme jeg.. men begynte med ganske lite for å se hvor mye han kunne spise.. men for å holde mm produksjonen i gan burde du vel amme litt først ...
AE84 Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 her lager jeg mme, så tar han til puppen, ammer til d er tomt, åsså får han flaske så han får spist seg mett!! har jort d i 1mnd nå, fynker kjempefint d!! om nettene og morningen har jeg bare ammet!! lurt å amme hele tiden for å holde produksjonen oppe!!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Det er ikke like greit å bare stå igjennom økedagene da....? Produksjonen tar seg opp jo oftere du tilbyr puppen. Kansje litt slitsomt noen dager, men så retter det seg igjen. Tror ikke jeg ville bytta ut puppen med flaska med det første. Mye mere jobb med flasker og greier. Men du hadde kansje ikke tenkt til å gå over til mme fast? Bare spe på litt eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå