rødhette* Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Har prøvd å lage meg en liste nå, vil gjerne ha innspill på hva som er unødvendig å ha med (hvis det er noe), og hva jeg mangler. Har ikke skrevet ned noe til det lille gullet, så der trenger jeg innspill fra dere som har erfaring fra før.. Ammeinnlegg Amme bher Bind 2 joggebukser 2 gode gensere sokker (hvor mange par??) gode truser (hvor mange??) slippers deodorant lypsyl ansiktskrem dusjsåpe sjampo håndkrem body lotion hårbørste hårstrikk brystvortekrem kontaktlinser briller mobiltelefon + lader fotoapparat + lader videokamera + lader + kassetter babykrøniken bok
rødhette* Skrevet 23. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2006 kom selv på tannbørste og tannkrem..
3guttsmamma;) Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 dyttet opp et innlegg til deg jeg som mange har svart på...
rødhette* Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 takk den jeg så på da jeg lagde lista mi, hehe... Men trenger man så masse med til babyen??? Trodde man fikk låne klær og tepper til babyen der, sånn at man bare trengte hentesett?
Kristannaa Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Var på jordmorsamtale på sykehuset her om dagen,og man måtte ikke ha med klær til babyen!Bare hentesettet..Regner med det er likt på alle sykehus.
rødhette* Skrevet 23. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2006 Ja, det jeg har hørt før.. Da gidder jeg ikke ta med masse klær til babyen. Bare tull å ha med en halv bag full med klær når man ikke trenger det
silhah og emilie Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 man trenger ikke;9 jeg har pakket ned så mye fordi jeg har så mye fint som jeg gleder meg til å bruke hehe
Denise:-) Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 det er vanligt at vi får bind på sykehuset. må jo som regel ha sånne kjempestore pga blødningen. det samme gjelder truser, de har sånne engangstruser der som er lurt å bruke, så ikke våre egne blir ødelagt av blod. dessuten er det ikke mange som har så store truser at det blir plass til de store bleiene.. men det blir jo opp til hver og en hva de vil
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 Et lite tips: sørg for at den såpa/kremen du bruker på deg selv på sykehuset og rett etterpå er minst mulig parfymert. Knøttet og du får en god del hudkontakt, og det kan være greit at det lukter mest mulig DEG og minst mulig parfyme. Eller syns jeg lista stort sett ser grei ut... jeg er litt usikker på hva jeg skal pakke selv, men jeg finner vel på noe Burde ha skrevet det opp forrige gang hva jeg savnet og hva som var unødvendig å ha med, men husket jeg det? neeeeeida... hehe
selfangerkjerringa Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 en ting jeg ser mangler som jeg skal ha med, som jeg faktisk husker jeg savnet sist: en singlet til amming... da kan man brette opp genseren/toppen og ned singleten. Det var litt ubehagelig å bare gå rundt i sykehusskojrta hele tida.
rosa og en blå Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Stor singlett el t-shorte, (når du skal amme) sjukehusskjortene er stive og låke på såre brystvorter, og deili å ha en stor singlett under. eg skreiv til ei tidligare, att det kan være lurt å ta med en kuldekrem til beibien. A-kremen er ok. og kansje en pakke til faren? (min mann fikk ikke, men han kom med so masse til meg att eg angra på att eg ikke kjøpte på forhand å la i bagen) og noke av det viktigaste! (hørt fleire seie det oxo) ta med sjølv det mykaste do-papiret som finst!! eg bløtte do-papiret med vann før eg tørka. eg fikk det tipset av en nabo rett før eg drog, og det var eg glad for.
♥bebi♥ Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 Dødsbra dopapirtips!..også er det lurt å ha med hårføner til å føne tissen med etter man har dusja, fordi det er så innmari sårt!
rødhette* Skrevet 23. november 2006 Forfatter #13 Skrevet 23. november 2006 Har alle badene stikkontakt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå