solstjernen - seksbarns mor Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Har vore helt utrolig mye torden og regn denne uken. Noen av rundene har vore kjempe intense. Første natta var natt til lørdag (mener eg da hmmmmm) Da trordnet det så godt at det ristet i husene. Dei eneste som sov seg gjennom det her var min mann og dei to eldte. Eg og LillePia låg i sengen og hørte på - hun var ikke redd men låg å sa "ååååå" "oi" osv. Lørdags kveld var det også torden, me var heldige som fikk laget oss mat. Strømmen gikk hele tiden. Fikk barna i seng da det var roligt litt og dei sov den natta. Og på topen av alt så våknet me klokken 5 på tirsdags morgen hele familen av at det smalt. Det hørtes som en bombe som sa pang - og så ble det mørkt. Me fikk ikke strøm igjen før klokken var 8.30. Så gikk strømmen en liten stund i 9.30 og igjen i 10.30 tiden. Så gikk strømmen 14.30 og me satt tuen strøm til klokken 18 cirka. Kraftlaget byttet transdformater og fikset at som var blitt ødlagt. I alt 10 stk her i sveio og i alt hadde 16 stk blitt ødlagt. Så ja me var vist veldig hardt rammet. Er skikkelig lei torden nå. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7204359-april-flere-enn-meg-p%C3%A5-vestlandet-her-som-ble-rammet-av-trorden-denne-uken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Oj..det var mye torden og brak, ja.. Var masse her og, huset rista og strømmen slo seg av...Våkna to ganger forrige uke av smellene.. Snuppa har ikke merka noe til det -heldigvis... MEN vi fikk jo strømmen tilbake med en gang... Kjedelig når strømmen går så mye! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7204359-april-flere-enn-meg-p%C3%A5-vestlandet-her-som-ble-rammet-av-trorden-denne-uken/#findComment-7208536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå