Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Hva synes dere om ? Carina Sofie Mathea Kristin Kathrine Otilie Har dere noen andre gode forslag til fine jentenavn:)) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg vil rangere de slik: 1) Kristin 2) Sofie 3) Carina 4) Mathea 5) Kathrine 6) Otilie (liker Othelie bedre, sikkert fordi det er mer kjent) Forslag i samme stil: Olivia, Rebekka, Mathilde, Lovise, Kristiane, Kaisa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Kristin er et nydelig navn, og det heter babyen i magen min Ellers syens jeg Sofie var fint. De andre navnene har jeg ikke like positive vibber for (men ikke la det stoppe deg Andre navn jeg hadde på min liste: Maria Marte Helene Andrea Agnes Frida Susan Silje Stine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 24. november 2006 #4 Del Skrevet 24. november 2006 Sofie og Mathea er de fineste! (resten liker jeg ikke engang) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 26. november 2006 #5 Del Skrevet 26. november 2006 Liker Mathea best, men Sofie er også fint. Othilie synes jeg passer aller best som mellomnavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
augustjanuar Skrevet 26. november 2006 #6 Del Skrevet 26. november 2006 mathea otilie sofie carina kristin kathrine oline mina kristiane juliane sara corina corine mie sol vår emilie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 27. november 2006 #7 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg likte Kristin og Kathrine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #8 Del Skrevet 27. november 2006 Kristin er tidløst og flott. Otilie er ærverdig og pent. Kanskje litt vel like Emilie. Sofie er søtt, vel søtt og oppbrukt. Kathrine er greit. Mathea er søtt nok, men er sååååå lei navnet. Carina, med c er litt pin up. Med K er det helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #9 Del Skrevet 27. november 2006 Jeg ville valgt Sofie eller Mathea. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. november 2006 #10 Del Skrevet 27. november 2006 Rangerer; 1. Sofie 2. Mathea 3. Otilie (med h er finere) 4. Kristin 5. Carina 6. Kathrine Ellers er Eva, Benedicte og Amanda fine jentenavn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå