Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 som er så frekk og falsk.Blir så lei meg noen ganger. hun kan være så snill og omtenksom til tider og plutselig så slår hun om og blir skikkelig bitch. hun kan si til meg om dagene: " du må bare finne deg i at når du blir så stor og stygg så vil ikke samboern din ta i deg mer. da finner han seg noen annen" og så ler hun. hun passer på at hun sier det framfor ei anna på jobb som trur dette er morsomt og at jeg ikke bryr meg om sånt, MEN HERREGUD er det noen som synes sånt er morsomt. en dag sa hun også at jeg måtte smøre meg inn i sjokolade slik at sambo ville ha meg. dette bare buser hun ut med! forteller alt til min samboer som prøver å trøste meg etter beste evne. Hun fortalte også i dag at sambo min er sikkert på pubrunde å skaffer seg andre damer når jeg går slik. at det er derfor han er bortreist på jobb i et par dager. ei anna på jobben ble kjemepesint og forsvarte meg og min samboer til beste evne. men jeg later som jeg ikke bryr meg, men gjør jo det. Har jo verdens snilleste samboer som elsker meg og barnet vi venter over alt. han sier hele tiden hvor flott jeg er som gravid. synes hun er skikkelig frekk som kan si slike til en gravid kvinne. hun har jo knapt møtt min samboer og har aldri prata med ham så hun kjenner ham ikke en gang. Dette her er en dame på 40 år altså. sorry at dette ble så langt men kjenner det begynner å toppe seg hos meg og blir veldig lei meg når hun går inn for å såre meg mest mulig.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Uff, det er så kjipt med slike folk som tror de bare kan buse på som de vil! Synes det virker som hun har lite respekt for deg og andre rundt seg. Tror kanskje du bare skal slenge tilbake en tilsvarende kommentar neste gang. Du får tenke ut noe lurt, som kanskje treffer henne på samme måte som hun treffer deg. Kan jo hende hun slutter da, og skjønner poenget? Og vi er jo alle sammen flotte, sexye gravide!!! Hun er sikkert bare sjalu, siden du er så sexy!
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 Ja jeg føler meg flott, og jeg svarte henne at "stakkars du som hadde det slik i ditt svangerskap, men det er ikke slik i mitt. Det er kanskje en grunn til at dere har skilt lag" Jeg er ikke slik at jeg er stygg i munnen til folk. Er for godt oppdratt sikkert. he he. men blir helt satt ut jeg når hun er 40 år og snakker som hun er 13
2prinsesser># Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 .....singel dame på 40 uten barn, som egentlig er kjempemisunnelig på deg?????
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 hun har et barn på nesten 20 år som har "sklidd" litt ut og har samboer faktisk.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 herregud!!!! at voksne mennesker kan vær så onde! dette er jo rene mobbinga, jeg synes du skal fortelle henne at du ikke godtar å bli snakket til eller om på denne måten! om dette ikke hjelper må du nesten gå til din arbeidsgiver og si hvordan det ligger an... du har jo den kolegaen som forsvarte deg til å si sin mening til arbeidsgiver. jeg er helt sikker på at viss arbeidsgiveren din får vite at dette pågår på jobben, kommer det til å bli en ordning på det. håper at dette problemet snart er ute av verden... ønsker deg lykke til!! masse klemmer
Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Jeg støtter den teorien.. Dette er en dame som egentlig bare er misunnelig for at du er så vakker som gravid!!! Og derfor må hun hakke litt på deg, for å få deg til å føle deg mindreverdig. Men egentlig er det hun som er den store taperen. Kanskje dama snakker av dårlig erfaring. Kanskje det var nettopp det som skjedde med henne når hun gikk gravid, at hennes samboer stakk av, fordi hun ble feit og stygg... Nå er jeg kjent for å være frekk tilbake, og jeg hadde sagt dette til henne: "Ikke alle mannfolk er som din egen mann vet du..." (om hun har en, eller hadde en...) - Nei, hev deg over henne. Du skal tro på det samboer sier: du er vakker og han elsker deg og det kommende barnet.. Ønsker deg lykke til!
turbomamma *fødte 21.mars* Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Det er bedre å ta det rett med henne uten å blande inn arbeidsgiver i første omgang. Støtter de andre her, hun er nok trolig bare sjalu på deg. Så hev hodet og se henne rett inn i øynene og si at nå synes du i grunnen du har hørt den "spøken" mange nok ganger. Det er greit at man ikke føler seg helt på topp utseendemessig på slutten av svangerskapet, men å ødelegge din selvfølelse er ikke bra. Hjelper det ikke å ta det opp med henne, så gå videre til arbeidsgiver. Hjelper heller ikke det er det på tide med en sykemelding.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 23. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2006 hei og tusen takk for støtten. det som er, er at det ble verre etter jeg ble 20% sykemeldt for et par uker siden og det er tydelig at hun prøver å skvise meg helt ut. noe jeg har forbandt meg at jeg ikke skal la meg presse slik noe jeg også tok opp med henne. og da svarte hun at nei hun ville jo beholde meg lengst mulig på jobb hun fordi jeg var så flink og de klarte seg ikke uten meg. så bare det sier jo hvor falsk hun er. faktisk satt arb. giver i samme rom i dag men han har lett for å lukke ørene med slike ting. er ikke sikker på at han hørte heller men vet med tidligere situasjoner at han lukker ørene. jeg er glad jeg har dere og kan dele min frustrasjon med:)
Pilje Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 For ei shit kjærring!!! Sikkert længe sia ho har fådd sæ nå...
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Du får skremme henne litt... ta henne til side og si at nå er du MØKKLEI drittslenging. Hvis hun ikke gir seg med en gang har du tenkt til å ta dette opp som en mobbesak, og du har tenkt å kjøre den saken så langt du må for å få bukt med dette. Si at du egentlig gir beng, men at du er så møkklei av å høre på dette at du ikke gidder mer...
nutri Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 JA!! Gi henne beskjed. Da får hun litt å tenke på. Og jeg slenger meg på tidligere innlegg her om at hun sikkert er misunnelig elller sjalu. Skulle uøsnke hun var ung og viril igjen. Beste form for forsvar er angrep. Hun tror hun føler seg bedre ved å rakke ned på andre. Gi beskjed rett ut, at du gidder ikke de irriterende kommentarene mer.
Diva Muffin Skrevet 24. november 2006 #13 Skrevet 24. november 2006 på seg selv kjenner man andre, kanskje det er det hun tenker? kan hende det er slik hun har blitt behandlet av menn,men det betyr vel ikke at du har funnet deg en likens? jeg tror menn har større sjanse for å løpe på puber hvis de sitter hjemme sammen med ei sur kjerring på 40 enn hvis de har ei vakker med struttende mage!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå