Gå til innhold

dagens syte innlegg... har fått en hun er min syndrom

Anbefalte innlegg

Må jeg skjerpe meg nå eller ??? gruer meg til etter jente vår er født... ikke misforstår meg... jeg gleder meg til jeg kan holde henne og kose med henne og alt... men jeg gruer meg til og vise henne fram til familie hans... som d fleste vet har jeg hatt nok problemer med hans familie.. Og vi er veldig uenig med hverandre om hvordan jeg skal opdra min baby... nå har det gått så langt at jeg gruer meg allrede og gi henne fra meg.. dette er den første baby på 5 år i hans familie og alle gleder seg til og kose med henne... men jeg vil ikke det...Jeg vil ikke gi henne fra meg... jeg vil ikke at familie hans skal holde henne... Jeg vet jeg går for langt.. og jegmå skjerpe meg... men det er deres skyld.. de har gått alt for langt... hva skal jeg gjøre med det???

Fortsetter under...

Ikke holde henne i det hele tatt, eller ikke passe henne i noen timer?

Hvis du mener at du ikke vil at de skal holde henne i 5 min så er det klart at det kan bli vanskelig...... de får jo ikke oppdratt henne mens de koser henne..... Når det gjelder å passe henne uten deg i nærheten så bestemmer jo du det selv.

Kanskje det blir bedre etter fødsel?? :-)

Jeg husker mye at det du har skrevet før..De virker veldig slitsomme! Er det sånn at det har blitt så innmari mye mas fra de,at du har de helt opp i halsen? Da kan jo en slik reaksjon som du har fått nå,være helt normal..

Kan jo hende det forandrer seg etter fødselen:)

Men hva med å ta en pause fra de nå og frem til fødslen,så kanskje du får det litt på avstand? Kanskje det kan hjelpe..

Huff det høres ikke nå særli ut nei... får håp det går sæ tel etter frøkna kommer tel... Alle sku hatt så trivelie svigersa som mæ... æ hadd noia førr at æ ikke fikk besøk på sjukhuset av svigersan førr at di va nedsylta i førkjølelse...

Men du ska nu oppdra dattra di som du vil... det har ikke di nån teng med... bærre steng øran førr pratn demmers ;D

Lykke tel...

forstår deg godt.

jeg hadde nesten samme følese over min samboers familie.

men det viste seg at de ikke var så slitsomme som jeg hadde regnet med at de ville være.

de var litt slitsomme da :)

men hvis du syns det blir litt for mye holding og bæring av babyen,så får du trekke deg og babyen tilbake å si at du skal amme/gi flaske.å at babyen skal ha fred for å spise.

å helst inne på et annet rom...så får du et lite pusterom fra det hele.

min svigermor begynte allerede på sykehuset å mase om når hun kunne passe min første datter...å etter 2-3 uker så ga jeg etter for maset hennes...å jeg og samboern dro på kino noen timer..

men jeg var veldig usikker på meg selv... å jeg følte at jeg måtte la henne passe henne,for svigermor hadde kjøpt mesteparten av alt baby utstyrt og baby klærne.

men nå har jeg blitt så voksen at jeg har sagt til henne at hun ikke må mase eller presse meg enne gangen. for jeg liker det ikke.

å hun var utrolig nok ganske forstående.

så ærlighet varer lengst.

lykke til med familien din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...