Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagen begynte bra.

Skulle på sentrum røntgen nede i sentrum da lillegutt skulle ta ultralyd fordi han har hatt uvi.

Det har vært en fin dag i dag så jeg tenkte at jeg skulle ta t-banen ned til byn.

Kommer inn på sentrum røntgen med en 7 mnd. gammel gutt som hadde fastet i litt over 4 timer.

Og der satt vi da, i godt over 1 time fra vi hadde time. Gutten var trøtt og gørrsulten, ikke så lett å aktivisere en gutt som er så sulten at han bare hyler.

Mens vi satt ute og ventet gikk det en lege inn og ut av et rom. Han sukket hver gang han gikk forbi oss. Og jeg tenkte "jøss, så gretten du er da".

Kommer endelig inn til det rommet hvor de skal ta ultralyd. Og inn kommer nettopp den legen som sukket hver gang han gikk forbi.

Han måtte nevne 3 ganger at de egentlig ikke tok inn så små babyer, og at jeg skulle være glad for at han hadde litt peiling på baby-organer. Han var pottesur.

Unnskyld meg, er det liksom min feil at sekretæren satt meg opp på time? Jeg visste da ikke at de ikke tok i mot så små.

Når vi endelig kom oss ut derfra skulle jeg gjøre i stand en flaske mme til gullet. Han skrek og skrek og jeg ble så stressa at jeg mistet halvparten av pulveret til melka på gulvet. Så da fikk han en ganske utvannet melk. (hadde med frukt så det var egentlig ikke helkrise).

I og med at vi ble forsinket på røntgen så havnet vi selvsagt midt i rushtiden på t-banen. Første t-bane som kom, fikk jeg ikke plass i, så jeg måtte vente på neste som var forsinka, så den kom etter ca. 20 min etter den første.

Kom meg endelig på banen, der var det stappfullt, så vidt plass til meg og vogna. Gullet hadde endelig sovnet. Rundt meg sto det en vennegjeng i begynnelsen av 20-åra som fant ut at de skulle se hvor mye de kunne bråke for å vekke gutten min. Da sto de i tur og orden og skrek over vogna hans, også så de på meg og holdt på å le seg i hjel. Selvfølgelig våknet han av det. Han skvatt jo til hver gang de skrek, stakkar.

Nå er vi endelig hjemme og GODT er det. Lenge siden jeg har hatt en dag hvor alt går galt. Måtte bare blåse ut!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off så kjedelig!

Og når det gjelder den vennegjengen som bråkte, så hadde jeg sikkert klikka på dem!! Godt dagen du kom deg hjem til slutt og dagen er over om ikke så lenge :)

Skrevet

Hadde lyst til å si noe, men dette var en gjeng med gutter"mors verste mareritt", så jeg turde ikke si noe. Mørkt var det også ute så jeg følte det var tryggest å holde kjeft.

Nå skal jeg legge klumpen også skal jeg slenge meg i sengen og se på tv : )

Skrevet

Uff, da- ikke mye morro- det skjønner jeg godt :/

Han legen må jo ha problemer med seg selv,når han klarer å oppføre seg surt overfor deg som kommer etterat noen har gitt deg time! Han har det sikkert ikke noe kult i jobben sin. Er selv sykepleier, og må desverre si at det finnes noen av dem der ute...

Og fy fader, for noen drittsekker du traff på på banen, da! Skulle hatt seg en på tryne hver og en av dem! Hrmf... Kjenner jeg blir irritert her jeg sitter.

For å se på det på den positive siden: Nå er du ferdig med ULen! Og dere får helt sikkert en mye bedre dag i morgen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...