Gå til innhold

Leelu23, er du her i dag? Noen som har sett henne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er pålogga msn da. Så har ikke født så vidt jeg vet.

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Hei mom-to-be :)

Ikke noe fødsel i sikte her gitt :( *håpløst*

Enn du da? noe tegn?

Eneste jeg kjenner er vonde kynnere og litt mensvondt nederst i magen. men jeg har gitt opp hele kroppen jeg nå..

Skrevet

Hei der var du jo!

Håpte du var i fødsel jeg nå:-) Så hadde det hvertfall vært framgang for en av oss! Her er det bare fullt opp med kynnere uten at det skjer noe som helst! Er så lei nå altså:-(

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Ja jeg skulle gjerne vært i fødsel.. er så vonde de kynnerene om dagen at!! Ikke no deilig å ha sånn vondt uten at det fører noen sted.. blæh!!

Du har vel termin imorra du?

2 dager til den store datoen her!! Fytti..hadde nesten helt ærlig trodd jeg skulle hatt ungen her nå!! men nå har vel ingenting gått som jeg hadde trodd i denne graviditeten - så hvorfor skulle det plutselig snu nå :) hihi..

Skrevet

Sant! Har gitt opp jeg, og innstillt meg på å vente til jul...hehe

Termin er bare tull:-) Er så lei av at folk maser, så jeg skulle nesten ønske jeg hadde sagt at terminen var 15.desember

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

hehe samme her:)

blir borte litt nå- men legg meg gjerne til på msn.. Gøy å følge med fremover!!

førstemann til føden okaj ;) ?

[email protected]

så kan vi snakke der også å få dagene til å gååå fortere.. (om mulig)

skjønner ikke de som snakker om å nyte de siste dagene.. Umulig å nyte denne kroppen her hvertfall..

Skrevet

hei leelu, jeg har også lurt på hvordan det går med deg. Jeg hadde termin dagen før deg, men jeg har fått min nå! Han kom ut 13. november, 11 dager før tiden, så jeg sneik litt :) Bare hold ut, din kommer snart også. Bekkenløsningen min er til og med begynt å gi seg, så jeg er fornøyd. Lykke til!

Gjest leelu23 FØDEKLAR
Skrevet

Grigri-novembergutt

DIN HELDIGGRIS :) Gratulerer såå mye med gutten!!!

Ja jeg var jo på sånn igangsettingsgreier igår og fikk blankt nei enda han ble estimert til 4700 og har ett sfmål på 44.. (men vet jo de tar grundig feil noen ganger)

Så du får strø litt fødestøv i min retning ( SKIEN) og krysse fingrene for at det skjer i helga :)

Du er heldig altså!! Bekkenløsning er hat A/S

Skrevet

Hei og takk!

Min fikk ikke estimering mot slutten for han var for langt ned i bekkenet, men han var 4710 når han kom ut, og jeg tror kanskje at jeg hadde vært mer redd før fødselen hvis jeg hadde visst det. Men, det gikk uten problemer, jeg ble klipt litt og fikk 5 sting, det er alt. Hodeomkretsen var 35-36 cm og det er jo det som er gjenomsnittet, og resten av kroppen glir jo bare ut etter hodet.

Han sov i senga sammen med meg omtrent hele tiden fordi med bekkenløsning var det så vanskelig å løfte han ut av senga si og tilbake, så jeg vet ikke om jeg har lagt til ham en dårlig vane. :) Han liker ihvert fall å kose seg tett inntil mamma, og det er jo bare kos. Nå går løftingen bedre og bedre dag for dag.

Sender alt fødestøvet jeg ikke brukte selv: *************************************************************************************

Hang in there!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...