Gå til innhold

ang MA..


trønder ¨med jente på 2år¨

Anbefalte innlegg

hvordan merker dere det?? hva er tegnene liksom??

er selv 7+1 i dag, og er drit redd fr å miste, plutselig kommer er alle symptomene borte liksom, men som kommer kvalmen snikende igjen...

 

hvor langt på vei var dere når dere fant det ut? mista?

 

har selv mistet i SA, men da kommer det jo blod, så da er det jo lett å oppdage...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei hei, jeg var 7 uker da jeg egentlig hadde ma men det var ikke bekrefta før jeg var 9-10 uker.. men det som er att symptomene forsvinner liksom ikke...

lykke til:)

og det går helt sikkert bra med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan oppdaget du det da???

skal til legen på mandag, håper å få roet meg litt ned da, SKAL kreve ul!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde noen små blødinger,så jeg gikk på lege vakta og de sa det bare var festebl.. men jeg hadde en følelse bare og krevde ul.. så på første så de hjerte men svakt og så hadde jeg to ul til de to neste ukene og da så de att det bare skrompa inn liksom... utrolig kjip opplevelse det der...

har du opplevd noe lignenes tidligere??

men du skal bare være sta og stå på ditt, så krev en ul...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble nå gravid rett etter en SA, og har blødd litt etter at jeg ble gravid, men det stoppet, og nå 3 uker etterpå testet jeg positivt...men jeg er livredd for å miste igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvet åssen det er ja, jeg får aldri noen positiv test engeng og er 11 dager over ikm...

og hos legen får du nokk mange svar ..og en ul der du kan se att alt er bra med den lille..:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...