Gå til innhold

Jeg fikk tynn svak gravid + på clearblue test. Så kom mensen..

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som har opplevd lignende?

Noen som har hatt mensen og alikevell vært gravide?

Noen som har hatt positiv test.. men at + (gravidstreken på plussen) er mye svakere enn kontrollstreken? Kontrollstreken var mye breiere.. + en var liksom syltynn.. men så tydelig at den syntes..

Forvirra jeg...

Fortsetter under...

Ja. jeg. Testet slik på IKM dagen. Prøvde igjen to dager etter, og da var den IKKE blit sterkere. Og en time senere så var den faktisk borte (da er ikke testen gyldig, vet det, men den på IKM dagen var like sterk hele tiden etterpå)..5 dager over IKM testet jeg med CB digital for brystvortene var BETYDELIG større + masse blodårer på brystene samt noe annet "småtteri" jeg kjente igjen fra forrige svangerskap, og den viste "inte/ikke gravid". Rett etter fikk jeg mensen gitt. Men den var rar. Kraftig i et døgn, så litt mindre og nesten ingenting siste to ( av 6) dager. Og ikke antydning til menssmerter i det hele tatt, og jeg sliter som regel med ganske kraftige smerter. Symptomene hang også igjen, en liten uke ca, før de forsvant. Trolig en SA, eller kjemisk graviditet, men siden jeg ikke er noen doktor så vil jeg ikke diagnosere meg selv,-eller andre..... Det kan jo være det samme hos deg. Har gått bra med meg iallefall, lever fortsatt, men er ikke prøver igjen før litt utpå nyåret. Dette er min3.pp (IKM uke eller noe sånt), og tror vi mistet EL pga av sykdom på rundgang.. Neste gang sitter spiren skal du se. :o)

vel, har vært med på dette med svake tester som ikke blir sterkere også ender det i blødninger. for min del har det vært spontanaborter.

er jo ikke sikkert det er sånn for din del da, mange kan blø når de er gravide.

men hvis du får klumpete mørkt blod med masse slim og smerter, så er nok løpet kjørt desverre :(

Annonse

Slenger meg på.

Jeg testet på samme måte forrige mnd.

Først en positiv med tynn vertikal linje, tok ny tre dager etterpå=neg.

Ganske irriterende.

Mensen kom men ble borte etter 2 dager, vanlig er 7..

Jeg var lagt inn på sykehus med parasitter etter bryllupsreise i Nepal og Bahrain, så sikkert like gret, var ganske dehydrert da jeg ble lagt inn...

Har IKM idag eller imorgen.

Krysser fingrene!

det er mørke klumper i blodet ja.. mer enn vanlig.. Men også nesten vannlige greier som kommer ut (unskyld detaljene) Men da har jeg vel mista.. igjen da.. :(

x fingra for at den sitter neste mnd jeg.

Lykk til dere også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...