Gå til innhold

Carnation og Enitsirk79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hoi, går det bra med dere?

Siden ingen fra Bli gravid vil være med kan vi vel lage det til et offisielt BIM treff? Den gjengen jeg har vært ute med hadde også lyst til å treffes en gang til før jul.. Mest folk fra februarklubben, men noen andre også.

Jeg er sykmeldt noen dager da jeg har vært utslitt og omtåka, men alt nå på andre dagen føler jeg meg bedre. Lader batterier og rydder i hus og hode. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gjerne for meg:)

Hele "opplegget" er noe usikkert for min del. Begynte å blø på onsdag. Var på UL på torsdag og så ikke noe hjerteativitet. Krysser fingrene for at det er for tidlig ennå. Har tatt to hcg-prøver som jeg får svar på på mandag.

Legger du treffet ut på BIM-treff siden?

God bedring Marianne!

Skrevet

Aiai, håper da endelig at alt er bra med din lille!?! Vi så ikke hjerteaktivitet da vi var på UL da jeg var 5+4 eller noe, men en uke etterpå så vi det. Huff, nå ble jeg bekymra for deg, det er forferdelig å vente på slike resultater. Krysser alt jeg har!

Håper vi ses neste torsdag, jeg legger ut på treffsidene.

Skrevet

Hei! Bare oppdaterer mens jeg dytter på denne tråden så kanskje Carnation ser ang treffet.

Jeg var ca 6+0 eller 6+1 tror jeg når jeg var på UL så det var ganske skuffende å ikke se noe hjerte. Men i dag fikk jeg heldigvis gode resultater av HCG-prøvene så da ble jeg litt letta ihvertfall men slapper ikke av før jeg skal på UL igjen (onsdag).

Skrevet

Høres jo lovende ut da. Det er jo veldig på grensen når du var 6+0/1... Lykke til i morgen! :-)

Skrevet

Hei på dere, jenter !

Så bra at prøvene var fine, Enitsirk79 - det er et godt tegn, du skal se at alt er bra i morgen - jeg skal krysse alt jeg har!! :)

Helt greit med "åpent" treff for min del, men det var neste torsdag vi avtalte, var det ikke, eller har jeg skrevet feil i boka?

Det går litt i 300 her om dagen, så jeg rekker ikke så ofte å sette meg til her, men jeg raser gjennom meldinger en gang i mellom.

** for i morgen!!

C:)

Skrevet

Nå lurer jeg veldig på hvordan det gikk i går, Enitsirk79?

Skrevet

Det gikk BRA! Legen så et bankende hjerte og alt så fint ut:) sååå letta. Men jeg skal tilbake på kontroll om en uke da. Siden jeg fortsatt blør får jeg ikke lov til å jobbe heller så nå er jeg bare hjemme og suller!

Skrevet

Så bra! :-)

Da ses vi på torsdag! Legger du inn litt reklame på 1. tri? Prøv å overbevise nye om hvor trivelig og ufarlig det er... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...