tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 lurte på hvordan det gikk med deg i dag, håper det gikk bra... stor klem fra meg.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Hei anette'n! Alt så bra ut. Baby har det fint og har lagt seg på tvers inni magen, og sparker mot morkaka. Så det er nok grunnen til "lite liv". Jordmor sa det var bra jeg ringte, fordi det var en endring i mønsteret hos baby. Hun sa også at jeg måtte følge med, for hvis det fortsatte slik og jeg ble bekymret igjen, skulle jeg bare ringe de igjen og få ny kontroll. Var veldig deilig å få bekreftet at den lever og har det bra, så nå har jeg fått vært effektiv på jobb igjen. =) Takk for omtanken! Koselig at noen bryr seg.
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 23. november 2006 ååååå det var godt å høre.. men det har vel ingeting å si om barnet har lagt seg på tverre vel, men det var vel fordi du kjente lite liv at du skulle kontakte de igjen. vi er ca like langt og det er jo mye liv for tiden, så jeg ville fått panikk, sikkert det du oxo gjore. men det var godt alt var i oden med mor og barn. vet du hva det blir oxo eller, venter du i spenning.....
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Nei, det er ikke noe galt i at den ligger på tvers, er bare at den sparker på andre plasser bla. mot morkake og innover mot ryggen, og da kjennes det ikke like godt. Hvis det fortsetter, at jeg ikke kjenner noe mer liv ila noen dager, så skulle jeg kontakte de på nytt for ny kontroll. Og ja, tror panikken tok meg. Gråt når jeg dro fra jobb og kjørte til sykehuset. Var helt grusomt. Men er så glad at alt er bra! Vi vet ikke hva det blir, men skal på 3D UL i januar, så regner med å spørre da. =) Når har du termin da? Jeg har 19. Mars. Vet dere hva det blir? Klem
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 oki.. har kjempe lyst på 3d, men de har visst ikke det her i bergen, uheldigvis, jeg har 2 gutter og på ul sa de det så veldig ut som en jente... men tør ikke helt å stole på det da, men det hadde vært fantastisk...ikke det at jeg ikke har lyst på en til gutt, men det er jo litt spes når en har 2 gutter,
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Ja, skjønner jo at man vil ha av begge kjønnene! =) Og som sjefen min sa når han fikk dattra si (han har 2 sønner fra før), det er en helt ny verden! Han synes det var helt annerledes å få jente en gutt. Rart de ikke har 3D i bergen synes jeg.... Skal til Bodø jeg da.. Du får prøve å ringe litt rundt til de nærmeste byene, kanskje noen andre har? Tror det blir morro å se den lille på 3d.
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 23. november 2006 åååå jeg glemte å skrive at jeg er 22 uker og har mens term 30 mars og ul viste 4 april. men begge mine barn er for tidlig fødte, så får kankje noen uker før tiden denne gang oxo.
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Så bra at alt så bra ut da! Bare lurte litt, for når jeg var hos jordmor på mandag sa hun at man ikke "behøvde" å kjenne liv hver dag før fra uke 28. Men, de på sykehuset der du var mente det var viktig at man kjente liv hver dag tidligere eller? Blir bare litt nysgjerrig jeg, greit å vite hva man skal forholde seg til
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2006 det blir deilig med en liten tulle å dulle med, men tør ikke tenke for mye på det, de tar jo feil iblant, selv om hun virket sikker og viste fler tegn til jente, derfor kunne jeg tenkt meg en 3d sånn at jeg kunne visst det skikkelig. men får kankje en ul til siden jeg har født mye før tiden begge gangene...
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #10 Skrevet 23. november 2006 Ja, da blir det jo spennende å se når du føder da! Får håpe det ikke blir så veldige mye før tiden, det er ikke helt nødvendig... Tror de har veldig godt av den siste tiden inni magen. Får jo håpe du får en til UL, og bekreftet om det er pie eller kall!
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 Hei Pingi! Ja de på sykehuset og jordmora mi har sagt at fra du er 23+1 skal du kjenne liv hver dag. Og de presiserte at det skulle være skikkelige spark og ikke bare sånne slappe, sleipe bevegelser. Men det er du som kjenner din baby og dens mønster, og hvis det blir stora avvik fra det kjente mønsteret så kan det være greit å få det sjekket. Hvertfall dette jeg fikk beskjed om! =)
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 23. november 2006 ja det blir spennende... er redd for å få så tidlig som jeg fikk førstemann, han ble født i uke 31. han er 10 år nå, og det gikk jo bra, men jeg var jo bare 17 år og ikke akkurat erfaren. 2 man er født 4 uker før tiden. det var helt greit. liten og søt.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #13 Skrevet 23. november 2006 Oi, det var tidlig det! Flott at alt gikk bra da, men det er jo ikke noe man ønsker seg å få så tidlig... Skummle greier egentlig... Jeg for min del er utrolig glad for at det enda er noen mnd igjen til termin. Føler ikke at jeg er helt klar enda.
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 Forfatter #14 Skrevet 23. november 2006 ja det var mye for tidlig, han var jo så liten, men veldig stek heldigvis. i dag er han like stor og større enn andre på sin egen alder, så det er bra,
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #15 Skrevet 23. november 2006 Synes det er så godt å høre slike solskinnshistorier jeg! Da vet man hvertfall at det kan gå bra i slike situasjoner!
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 23. november 2006 det er utrolig hvor små de er når de blir reddet i dag. har en venninne. der gikk fostervannet i uke 23, hun måtte da ligge på sykehuset 1 mnd i ro, for det kommer litt og litt fostervann på nytt. tror han ble født i uke 27 sånn ca. men de har jo det best i mors mage lengst mulig.
Lolita<3prins&prinsesse Skrevet 23. november 2006 #17 Skrevet 23. november 2006 Ja det er helt utrolig hva de kan gjøre idag... Flott at det finnes sterke barn og foreldre som klarer slikt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå