Gå til innhold

Mista i går..... :`(

Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA

Anbefalte innlegg

Jeg skrev inn et innlegg her for noen dager siden som jeg hadde som overskrift "han sa den var DØD, men...." og fikk mye fin oppløftende og informativ respons på dette. Det var også fler som ba meg holde dere oppdatert, og jeg ble desverre sendt inn på sykehuset i går morges, der de kunne konstatere at vår lille var død, og jeg måtte ta utskrapning i går ettermiddag. Det var en vond og skremmende opplevelse, men jeg forsto i grunn på forhånd at det verste hadde skjedd... Det var verre for min kjære som trudde med hele sitt hjerte at det ville gå bra... :(

Hvis det skulle være noen her inne som lurer på noe ang MA eller noe rundt det jeg har opplevd, er det bare å spørre så ska jeg svare etter beste evne Noen ganger kan det være godt med litt hjelp til selvhjelp...

Mange klemmer fra tidligere "Fighter i magen...??" Nå:

Fortsetter under...

Å huff å huff..så det gikk galt likevel...Hadde skrevet et innlegg til deg på bv, om en som opplevde noe det samme som du,men med henne var det fortsatt bra igår..

SÅ utrolig trist..

Har selv hatt en MA,for 2 uker siden..og det er så ufattelig urettferdi at det skjer med noen..

Føler med deg..

Min msn er [email protected], hvis du vil ha kontakt med meg..

Klem...

Uff uff, jeg leste det innlegget ditt i går etter at jeg oppsøkte dette forumet etter å ha mistet min. Og jeg håpte så sterkt at det kom til å gå bra med deg og din lille. Jeg er virkelig lei meg på dine vegne. unnte deg ikke denne opplevelsen. Håper det går bra med deg og mannen din etterhvert. Og at dere ikke gir opp men prøver igjen!

Lykke til! Håper det går bra for dere!

• 3 uker senere...

Hei kjære deg,

leste innlegget ditt nå og ble så lei meg når jeg så at du hadde mistet, det er en så stor sorg og man føler seg så tom, jeg mistet selv mitt lille nurk idag :( satt så i bilen etter UL og negativt savr og så på folk som gikk på fortauet og bar gaver og poser , pratet og lo.... det er så urettferdig, ønsket ikke dette for deg, dette unner jeg ingen. Håper det ordner seg fort for dere igjen, vi får støtte hverandre her inne.

hold meg oppdatert!!

min msn er [email protected] (om du trenger å snakke med noen)

varme klemmer

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...