Gå til innhold

Jippi!!!! så babyen min på UL i dag, den var skikkelig aktiv ,)


*Muffin* og mini Muffin *

Anbefalte innlegg

Skrev et innlegg for et par dager siden at jeg har hatt litt brunt utflod + at jordmor ikke hørte hjertelyden,, så da fikk jeg UL...

 

Tårene rant da jeg fikk se den lille på 4 cm. Den sprella og veivet med armer, snudde seg og greier. Vi så hjerte og fikk høre hjertelyden! Helt fantastisk!!!! Rart å tenke på at den er så aktiv inni der og så kjenner jeg ingenting ennå ;)

 

jaja måtte bare få skrevet dette ned ;) hi hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei det var innvendig.... veit ikke helt når de går over til å ta utvendig...

:)

Har du tenkt til å ta tidlig ul eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veldig uregelmessig mens, og var heller ikke flink til å notere sist jeg hadde mens, så terminen er ikke helt lett å finne. er nok snart 7 uker tror jeg, men skal ikke på kontroll før 19. Desember, kjempe lenge til:-( Regner med jeg da blir henvist videre, og lurte bare på hvor grensen på utvendig og invendig ul går. Med min eldste gutt var jeg på tidlig ul ca 9 uker og da tok de innvendig ser du. Mer behagelig utvendig etter min mening:-)

 

Kunne du se armene og beina? det er jo så herlig! åååååå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy! det gjorde jeg også i dag!! åhhhh, den følelsen var bare helt fantastisk!!!

 

var bare på vanlig 1. svangerskapskontroll hos fastlegen min i dag jeg, men hun hadde UL-apparat på kontoret sitt og lurte på om vi ville titte.. og det ville vi selvfølgelig!! hun tok kun utvendig, og sa det ikke var noen garanti fordi det fortsatt er så tidlig.. men joda, vi så det lille mennesket godt vi! armer og bein og bevegelser og greier.. hihihi! var så utrolig stort å se :-D

 

men legen mente jeg kanskje var litt lenger på vei enn foreløpig trodd.. i forhold til siste mens er jeg 10+4 i dag, men ut i fra størrelsen på fosteret, mente hun jeg kanskje var kommet en uke lenger. jaja, gjør ikke meg noe det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig, klart det ikke gjør noe om du er lengre på vei;-) værre hvis en er kortere på vei enn først antat:-( den er litt kjipere.

Så det gikk å ta ul utvendigså tidlig ja, går vell litt på fett lag og sånn kanskje. eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, ja det gjør visst det.. sikkert derfor legen sa hun ikke kunne garantere noe, det kom an på "bukfettet".. men jeg er ingen sylfide altså! og kunne klart se babisen allikevel ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er helt utrolig Erykah ;)

 

Vi kunne se armer og bein.... Selvfølgelig ikke så fryktelig morsomt å ligge der med beina i været men hva gjør man ikke for sin lille baby ;)

Når jeg fikk se den røre på seg og alt så ville jeg bare ligge der å se på i flere timer virket det som ;) he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...