Gå til innhold

Nå klipper jeg av meg magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

neida...spøk til side..jeg er bare så lei;

Jeg trener 5 ganger i uken,blåtime og spiser veldig sunt; havregryn til frokost,drikker bare vann og kaffe..salat eller nutrilettbar til lunsj,banan til mellom måltid eller annen frukt og mye fisk,grønnsaker,kylling til middager.Jeg har gått ned i vekt men magen min sitter igjen med de resterende 5 kg og de vil ikke bort.Jeg har en sønn på snart 4 mnd. så selvsagt er det gravidmagen som ligger igjen.Men når jeg gjør alt jeg kan og det ikke er godt nok ja da har jeg faktisk lekt med tanken om å klippe den bort..hehehe..huff...Det er ikke lett å være fornøyd med segselv i dag.Jeg kan ikke forstå hvorfor enkelte klarer å holde seg super slanke uten å trene,uten å spise makabert sunt..........Jeg koser meg i helgene men rasjonerer det jeg spiser.Hjelp..Noen gode forslag der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe, nå måtte jeg le, sånt har jeg også tenkt! jeg er irritert på magen min jeg og.. men jeg har tenkt litt på det og funnet ut at jeg godtar at den er der til jeg er ferdig med å få unger. Etter det blir det bukplastikk! For sjøl om det er noe flesk der, så er det også mye som er løst.

Det går seg nok til, kan ta tid det derre der ja. :) Lykke til! :)

Skrevet

Hei

Ett lite tips er å prøve noe som heter endodermisk massasje, er en maskin som heter resolution7 som er helt super på løst skinn/hud. Har selv tatt det på mage rumpe og låra mine og er skikkelig overrasket over resultatet. Rumpa mi er hevet 4 cm og endelig spretten igjen hehe...Og huden på magen min er mye strammere så jeg har ikke den "pølsa" rundt lenger. Absolutt å anbefale! her kan du se mange før og etter bilder på denne type behandling: http://www.endoklinikken.dk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...