Gå til innhold

forbanna idiotiske møkkadag!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Arghhhhhh!!! Kommer inn hit for å lette litt på trykket jeg....

Her i gården starta dagen med at bestemor til sambo (som han er veldig nært knytta til) døde, bare to måneder etter at bestefaren døde... Hadde planlagt barnedåp neste helg, men den avlyser vi glatt, ikke noe problem...

Gikk oss en tur ut for å få litt frisk luft, og plutselig ringer telefonen fra sykehuset... Ble oppdaget på 3 mnd kontr at snuppa var litt skjev i hoftene, så var inne og tok røntgenbilder med en gang... Så har det forpulte idiotsykehuset GLEMT å se på bildene, og idag oppdaga de plutselig at hun har hofteledsdysplasi (eller hva det nå heter) og at den ene hofta hennes er ute av ledd!!! Hvorfor i granskauen kunne ingen ha sjekka ut det før da?????

Så i morratidlig må lille jenta mi innlegges og ligge i minst tre uker i strekk før hun får gips i X- antall måneder...

Vet at dette ikke er så kjempefarlig, men blir likevel så forbaska lei meg, og vet at snuppa kjem til å hate det, nå som ho har blitt så aktiv og ruller både hit og dit... og gud vet åssen det skal gå med amminga som vi allerede plages skikkelig med... Og juleferien kan vi bare skyte en hvit pil etter... ( ikke at det betyr noe i den store sammenheng, men familien min bor langt unna og møter dem så sjelden og alt kommer bare på toppen av hverandre...)

æsj, vet ikke engang hvorfor jeg skreiv dette syteinnlegget... Takk for at du leste:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, så trist da, med bestemoren! Og kjipt med hofteledds-dysplasien også, men det er heldigvis noe som går over.

Du har lov til å syte litt i dag syns jeg, håper det blir bedre i morra!

Skrevet

Kan ikke gjøre annet enn å sende en varm tanke!Hvor gml er babyen nå?(hvor lenge siden de tok røntgen) Det er en stund til jul enda, håper du får litt ut av den...

Skrevet

Takk, så søte dere er:)

Snuppa mi er 4 måneder i dag, så er litt dumt det ble oppdaga så sent.. er liksom lettere å få en liten baby på 2-3 uker til å ligge rolig på ryggen enn den propellen der...

Har gått igang med pakking av sykehusbagen nå, føes litt annerledes å pakke den gangen her enn forrige gang:p

Skrevet

Helt greit med ett syteinnlegg etter dette.....lag gjerne ett til hvis det føles bedre!!!

Prøv å slapp av i forhold til amminga. Ta det som det kommer og begynn eventuelt med mme hvis det skulle bli nødvendig......

Skrevet

Uff, ja, du har god grunn til å syte litt.

Trist med dødsfall og beskjed fra sykehuset...

Som du selv skriver så er ikke dysplasi så farlig, nei, men det må jo gjøres noe med, og jeg skjønner godt at du ikke gleder deg til det! Men det går sikkert veldig fint, når dere først har kommet i gang med behandlingen.Og jeg vet ikke hvor gammel tulla di er, men hun er sikkert ikke i en alder hvor hun vil huske det.

Sender deg en stor trøsteklem

Skrevet

For en dag dette da! Flere som blåser ut idag!

Må være tungt å få alt sånn på en gang, men det går over skal du se.

Skrevet

Uff det hørtes ikke noe greit ut. Mineldste datter på 2,8 år var født med den høyre hofta ute av ledd. Hun lå på pute deretter strekk og så gips.Men den spratt ut av ledd igjen. Deretter en ny runde med strekk,så gips i 6 måneder og 3 måneder med skinner. Hun var 1,5 år når de fjernet skinnene. Lærte å gå rett før hun fylte 2 år. Min yngste datter på 3 måneder har også hoftefeil, og var ferdifg med putebehandling i går.

Det er ikke noe greit med strekk, men det gikk bedre enn jeg hadde trodd. Etter første strekk behandling ble hun henvist til rikshospitalet og der var de kjempeflinke. Min datter lå i strekk i to uker begge gangene. Det er lov å være lei seg. Det var jeg også, selv om det er noe de blir bra av ,så tar det tid, og det er ikke alltid lett å finne klær og vogn og bilsete som passer.

Lykke til, det går nok greit.

Skrevet

Kjem ikke over hvor snill dere er! Godt med litt trøstende ord!!!

Mamma har gudsjelov tatt vare på tvillingvogna til småsøstrene mine og diverse annet tvilling utstyr, så vi får låne litt sånt av henne... Er litt mer positiv nå som jeg har fått tenkt igjennom ting... er jo bare snakk om noen uker, og det går jo egentlig fort!

Driver og organiserer alt praktisk nå, med avlysnig av dåp, sykemelding av gubbe, planlegging av begravelse etc... ÆSJEBÆSJ for en dag:/

nok en gang, tusen takk for at jeg får blåse ut litt her til dere!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...