Gå til innhold

Mista i går..... :`(

Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev inn et innlegg her for noen dager siden som jeg hadde som overskrift "han sa den var DØD, men...." og fikk mye fin oppløftende og informativ respons på dette. Det var også fler som ba meg holde dere oppdatert, og jeg ble desverre sendt inn på sykehuset i går morges, der de kunne konstatere at vår lille var død, og jeg måtte ta utskrapning i går ettermiddag. Det var en vond og skremmende opplevelse, men jeg forsto i grunn på forhånd at det verste hadde skjedd... Det var verre for min kjære som trudde med hele sitt hjerte at det ville gå bra... :(

Hvis det skulle være noen her inne som lurer på noe ang MA eller noe rundt det jeg har opplevd, er det bare å spørre så ska jeg svare etter beste evne Noen ganger kan det være godt med litt hjelp til selvhjelp...

Mange klemmer fra tidligere "Fighter i magen...??" Nå:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist å høre... Hadde MA selv for et år siden og vet hvordan det føles. Kan ikke annet enn sende deg en stor trøsteklem....

Skrevet

Så trist å høre! Var jo mye frem og tilbake for din del også..gjør det litt verre hvis man sitter med et lite håp...Har opplevd det samme en gang, heldigvis bare EN gang. Neste gang går alt bra!!

Trøsteklemmer!!

Skrevet

huff så trist. godt du klarer og prate om det. stor trøste klem.

Skrevet

Så utrolig trist å høre! Stakkars dere! Ønsker dere alt godt videre :o)

Skrevet

huff da, var ikke den oppdateringa jeg hadde håpet på.. har opplevd SA selv, det er forferdelig. dere får ha masse lykke til videre, skal se spiren sitter fort og sitter der i 9 mnd!:)

trøsteklem fra

Skrevet

Uff så kjempe leit!!!

Jeg opplevde også en MA. Det var ikke lett, så jeg vet åssen dere har det.

Ble gravid litt etter men hadde da en SA i uke 5-6. Etter det turde jeg ikke å bli mer gravid pga traumatiske opplevelser. Så jeg begynte på p-piller for å bearbeide sorgen. Var redd for at det samme skulle skje en gang til. Gikk på de en stund før jeg var klar for å prøve igjen en mnd etter at jeg hadde sluttet på p-pillene ble jeg gravid og nå sitter jeg her med stooor mage og "kun" 10 uker igjen.

En siste ting: Ønsker dere ALT det beste og ikke gi opp!! Husk at i de fleste tilfellene hvor ting går galt er det noe i veien med fosteret og da er det kroppens måte å ordne opp. Det viser at kroppen fungerer som den skal og det et godt tegn.

MASSE LYKKE TIL!!

Skrevet

Dette innlegget passer nok bedre inne på første trimester, hvor du hører hjemme. Du skremmer oss jo med tittelen "mista i går" her inne på tredje trimester. Da regner vi jo med at noen har mistet i tredje trimester! Go back to where you belong! (Nå har det vel blitt ufrivillige aborter).

Skrevet

Jeg skjønner at du sannsynligvis ikke har opplevd noe lignende selv, Anonym, enten det eller så eier du ikke empati for andre overhodet! Grunnen til at jeg la inn dette innlegget her, er at jeg for to dager siden la inn et innlegg der jeg forklarte dere situasjonen i desperat forsøk på å få svarpå alle spørsmålene mine fra dere med erfaring. Jeg beklager hvis jeg skremte deg, og ønsker deg all lykke videre i det du har igjen av ditt svangerskap, og håper du møter mer forståelse enn det du viste meg hvis du nengang skulle trenge litt støtte. Synes du burde tenke alvorlig over hva du sier til folk nå som du skal bli mamma å greier!! Nå ble jeg ordentlig sint å lei meg!

Skrevet

(ja herregud, den anonyma är det mest synd om av alla på sätt och vis. EMPATI??? hört talas??? dvs empati med nån annan än dig själv och de "dina?" 3trimestare?? jävla fascist/nazifasoner, jag blir också förb,.)

men skitsamma nu, det här är viktigare:

kära MA-ikke mamma...

du är inte mamma nu nej, men nån gång kommer du bli det, säkert världens finaste mamma dessutom som vet hur det är att gå igenom hemska saker.

och händer det nån gång mig så är otroligt tacksam på förhand för att det kommer finnas såna som gått igenom det som kan trösta mig eller bara dela med sig.

och tack för att du redan har gjort det!

hoppas ni hittar bra människor att prata med båda två.

stora kramar och en ny form av hopp/framtidstro

Skrevet

Uff så trist å høre :-( Hadde jo håpet at dette skulle gå bra for dere! Ønsker dere masse lykke til videre. Håper du snart blir gravid igjen og at dere ikke har mistet håpet om at det skal gå bra neste gang. Mange trøsteklemmer.

Skrevet

og ikke bry deg om anonym sitt innlegg, enkelte folk er bare helt følelsesløse og kalde. Skikkelig pysete å legge inn et slikt innlegg uten nick!!

Skrevet

Uff føler med deg.Har selv mistet og vet hvor vondt det er:(

Skrevet

Var ikke kommet så langt.... 10 uker, så legen sa jo det ikke var noen bebi og at det bare var en liten spire å sånn, men for oss var det bebin.... :`(

Tusen takk for all støtte og hjelp her inne! Mange klemmer til dere alle:)

Gjest Gromjeinta!!!! ;)
Skrevet

Hvordan i helvete kan du være så jævlig, hensynsløs din anonym-kvinne!!!! Tenker du ikke i det hele tatt på at HUN tross alt har mista sin beibi hun? Du er iskald til beinet som tørr og skrive sånn! Kanskje hun får litt bedre tilbakemeldinger enn ditt tragiske ufølsomme dritt innlegg!!! Gud du er feig som ikke kan skrive nicket ditt!!! Ellers ha en trivelig dag!

Skrevet

Huff, så trist da.

Håper du etterhvert prøver igjen og at det går bra da.

Føler med dere i sorgen. Lykke til videre.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...