Lykketrollet 42pp, 15pp e. MA Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Jeg skrev inn et innlegg her for noen dager siden som jeg hadde som overskrift "han sa den var DØD, men...." og fikk mye fin oppløftende og informativ respons på dette. Det var også fler som ba meg holde dere oppdatert, og jeg ble desverre sendt inn på sykehuset i går morges, der de kunne konstatere at vår lille var død, og jeg måtte ta utskrapning i går ettermiddag. Det var en vond og skremmende opplevelse, men jeg forsto i grunn på forhånd at det verste hadde skjedd... Det var verre for min kjære som trudde med hele sitt hjerte at det ville gå bra... Hvis det skulle være noen her inne som lurer på noe ang MA eller noe rundt det jeg har opplevd, er det bare å spørre så ska jeg svare etter beste evne Noen ganger kan det være godt med litt hjelp til selvhjelp... Mange klemmer fra tidligere "Fighter i magen...??" Nå:
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Huff da,det var trist.. Men håper du kommer raskt inn her igjen:) Det er ikke lett,om det er en ma eller en abort. Har selv vært igjennom det siste så jeg vet iallefall litt om hva du går igjennom da. Håper du snart blir gravid igjen,så går det nok bra den gangen skal du se:) Krysser fingre og tær for deg:) Lykke til videre så sees vi nok snart:)
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Utrolig leit å høre om! Kan bare tenke meg hvordan dere føler og har det nå.. Og det er ingen god følelse.. Vet det er mange som tenker på dere, og ønsker dere lykke til i forsøket på å skape nye spirer! Mange babyklemmer fra
tuppen og lillemor Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 ååå det var fryktelig trist å høre... jeg mistet selv i ma i fjord, oppdaget det i uke 17. men hadde gått med det dødt i magen siden uke 8. kjempe trist ikke noe å oppleve nei. kor langt hadde du kommet, håper det går bra med deg, klem.
Hjemmemamma_for_tiden Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Kjære deg, det var trist å høre ! Vet hvordan dere har det, har selv mistet i MA i uke 16 og uke 12 to ganger på rad. Ikke noe særlig kjekt ! Midt oppi det hele håper jeg utskrapningen gikk fint, jeg syntes selv det var en lettelse da jeg våknet og alt var over og hadde gått overraskende fint. Lykke lykke til med prosessen videre, ta deg tid til å la kroppen og sjelen leges. Det blir så mye bedre når en ny spire flytter inn, det lover jeg deg. Er i uke 27 nå, etter over 2 års prøving, feiling og venting. Har det kjempebra nå,selv om det var tøft en periode ! Mange klemmer fra
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Trist å høre... Håper å se deg her inne igjen snart! Lykke til videre! Klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå