<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 jeg er 16 uker på vei,er fremdeles kvalm,trøtt og er plaget av hodepine. Jeg vil ikke ha sjokolade,men frukt og juice,melk og lakris. Andre tror jeg får jente men er litt usikker. Noen som vil tippe?
ks23 med William og Lucas Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Jeg tipper du får ei jente jeg
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Jeg tror motsatt. Jeg tror gutt. Hadde samme lyster og vi skal ha gutt!
*missy* Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 jeg tipper jente.. jeg tror jeg skal ha det selv. 1 svangerskap gikk det i masse godt og brus osv, da fikk jeg gutt. nå går det i frukt, grønnsaker, melk og litt annet.. man kan jo ha totalt forskjellige svangerskap,og få samme kjønn,men jeg må få lov til å drømme litt:) finner det ut om et par-tre uker!!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Tipper jente jeg også! :-)
<3_2gutterogeijente_<3 Skrevet 24. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 24. november 2006 jeg har en gutt fra før og da var det ikke slik i det hele tatt,så det blir spennende på ul i desember:) Blir like glad uansett jeg da:) Bare så det er sagt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå