Gå til innhold

Bratsj! (og andre KS jenter)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser du skrev et innlegg om denne sykehusbaggen.. Kjøpte meg morgenkåpe i dag jeg (etter anbefaling fra jordmor), kan tenke meg at strikken i kosebuksa sikkert ikke er god den første tida *uff*

Har du hatt ks før?? Noe annet du har tenkt spesielt på siden du skal ha ks?(innhold i baggen)

Hadde min siste jordmoravtale i dag før den store dagen.. tok med meg en liten gave til henne (hun ble SÅ glad =), og så lovet hun å titte innom meg til helgen. Bladde gjennom terminlista, stemmer det at du skal snittes den 7.des? Ikke lenge til det heller da =)

gruer meg jeg.... gjør du?

Klemm fra masa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ta med deg graviditets trusene. jeg hadde med vanelige truser og det var ikke godt for såret.jeg skal snittes fra navlen og ned så jeg kommer til og bruke de buksene jeg bruker nå.

Skrevet

Hei

Ja, hadde KS sist også (akutt) så det føles bra at ting er litt under kontroll denne gangen, slippe å være redd for både meg selv og barnet.

Det eneste som er forskjell fra vanlig fødebag (tror jeg) er at vi ikke trenger mat og drikke under fødselen (vi må jo være fastende, får intravenøs næring) og så er det sikkert greit å ta med litt lesestoff - timene kan bli lange hvis man må vente på tur (de tar alle akutt-tilfeller før oss, i verste fall risikerer man å måtte vente til neste dag - men tror det er sjelden)

Dessuten skal vi jo ligge to dager lenger enn vanlig barseljenter, så vi trenger litt mer tøy.

Ta med gravidtruser til hjemreisen -det er vondt med noe som går akkurat der snittet ligger (midt i trusekanten)

På sykehuset får du nettingtruser som matcher de deilige digre bleiene... (sexy)

Skrevet

Beklager at jeg ikke helt klarer å følge med her.. hehh. Men da pakker jeg med meg graviditets trusene ;).......og håper vi slipper å vente til neste dag!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...