Gå til innhold

JEG HAR VÆRT HOS JORDMOR I DAG!

Anbefalte innlegg

Og jeg fikk høre hjerteslagene til vår lille huleboer. :) Det var så deilie å høre. Jeg var på ultralyd i uke 8, men det begynner å bli så lenge siden at det var godt å høre :) Var veldig spent for jeg er 13+5 i dag, så det kunne jo være tidlig. Men det gikk..... :) Å jeg er så glad...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7202584-jeg-har-v%C3%A6rt-hos-jordmor-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, er det ikke deilig å høre den fantastiske lyden av noe inne i magen! Du var heldig som fikk høre den så tidlig. Alt blir jo så mye mer virkelig da, synes jeg.

Jeg synes det er like rørende hver gang, med både ultralydbilder og å høre hjertelyden. Tenk at vi kan se tegn til liv i magen så tidlig!

Gleder meg til neste ultralyd, som er den ordinære ultralyden. Samtidig så er jeg litt redd for at de skal finne at det er noe galt, men håper på det beste.

Så gøy!!! jeg er 16+3, og fikk høre hjerteslagene for første gang i går! var en utrolig opplevelse..., var tydeligvis bra med liv inni der også.., nurket sparka på den tingen man finner lyden med... var gøy! kjente ikke sparkene da, men..

Nå er det bare å se fremover til ultralyd!!!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...