Gå til innhold

Når spiser de sjeldnere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en matglad liten gutt på 9 uker, vi ammer fortsatt hver 1 1/2 til hver 3.time stort sett hele døgnet, spesielt om natten blir det fort hver 2. time. Noen som kjenner seg igjen og kan gi håp om at perioden mellom hvert måltid blir lengre............og evt. når??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg veldig igjen..sånn holdt vi på også.. Det ble mye bedre når gutten var ca 11-12 husker hvis jeg husker riktig...så sov han plutselig 4 timer i strekk! Kunne t.o.m sove i 5 timer på natta, men det var sjeldent. som regel spiste han to ganger pr natt. Nå nærmer han seg 16 uker, og de siste nettene er det amming hver annen time igjen!!! holder på å bli gal ...er så trøtt. tror han er inne i økedøgn slik at melkeproduksjonen skal øke..og at det går over etter noen døgn igjen...

Lykke til ihvertfall!:-)

Skrevet

Vi ammer vel ca hver 3 time enda... hun er 4 mnd. Men om natten sover hun 8-9 timer uten mat, hun var vel ca. 3 mnd når det begynte. Sover alltid lenger den første søvnen på natten...

Tror hver 3 time varer lenge, venninner mater iallefall det selv om de er begynt med middag og grøt..

Skrevet

Siste 2 ukene har han hatt opphold på dagen så lenge som 5 timer, men til gjenngjeld er han MYE mer våken på natt :-( Går rundt som en zombi jeg :-(

Skrevet

Vesla på 6mnd her i huset ammes fortsatt hver 3. time, akkurat som da hun var fersk. Fra hun var ca 2,5mnd begynte hun å sove hele natten, men fortsatt 3timers intervaller på dagtid.

Skrevet

sånn var min også, han var en stor gutt, og trengte det sikkert. Nå er han 2.5 mnd, og har begynt å endre rytme. Kan sove 5-6 timer i strekk på natta, og det er deilig!!:) Har også mer opphold mellom amminga på dagtid.

Skrevet

hehe..leste litt fort og sperret øynene opp... trodde det stod når spiser de snegler? hehe...

datteren min har egnetlig alltid spist ganske ofte..men de siste mnd har hun ikke villet ha så mye mat på dag tid..fra ca 12-17/18...men morningen, kvelden og natten spiser hun en del...hun får pupp 3 ganger frahun sovner 20 til kl 7-8 på morningen

Skrevet

Ammet også 10-12 ganger i døgnet. Det kom en liten bedring rundt 3 mnd. men så var det hver 3 time helt til han var 10-11 mnd.

Anbefaler samsoving hvis du har mulighet til det. Da får du ihvertfall sove mer om natta selv om du ammer.

Skrevet

ammer hver andre time enda, jenta mi er 18 mnd:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...