Gå til innhold

Når er d normalt å få ømme pupper...?


rosalilla

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+4 og har ikke ømme pupper...:-/ Heller ikke no spes kvalm.. Lurer bare på når ømme pupper bruker å komme.. De var VELDIG ømme sist jeg var gravid!!!! Noen andre her i uke 5???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mener at det pleier å komme fra uke 3

mine er ikke SÅ ømme nå, som det de var den første gangen jeg ble gravid, da kunne jeg ikke røre dem engang!

nå er det ømt hvis jeg klemmer og dytter litt på dem..

 

jeg er 11 uker på vei, forresten..

 

men husk at dette er veldigveldig individuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var d jeg trodde.. Jeg har hatt en ma, og er så redd spiren er død denne gangen også.. føler meg ikke så veldig gravid nemlig..

Er 5+4 på vei, så burde vel hvertfall hatt noen ømme pupper.. men får vente litt og se hvordan d barker i vei..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg var deg ville jeg gaatt til legen og bedt om en HCG test. Det trenger ikke bety at du har mistet. Jeg mistet for ca tre maaneder siden da jeg var seks uker paa vei, og da hadde jeg skikkelig oemme pupper fra uke 4. Dagen jeg mistet forsvant alle symptomene plutselig. Naa er jeg 5+4 paa vei, og gynekologen min har fulgt svangerskapet tett opp siden uke 4. HCG og progesteron-nivaa er gode/helt normale og alt saa helt normalt ut saa langt. I neste uke skal jeg inn til ultralyd. MEN--jeg har hatt lite symptomer denne gangen i forhold til sist gang. Var oerlite kvalm sist uke, men det har ikke kommet skikkelig foer for et par dager siden. Og puppene ble ikke saare foer for to dager siden. Da gikk jeg helt plutselig opp en BH stoerrelse over natta!

 

Skjoenner godt at du er redd--jeg tror de av oss som har mistet er det hele tiden. Ville bare fortelle at jeg heller ikke har hatt saa mye symptomer heller--tror det varierer veldig fra svangerskap til svangerskap. Har du menstruasjonskramper? Det er den stoerste forskjellen paa dette svangerskapet og det forrgie. Da hadde jeg konstante menssmerter fra uke 4-6...da jeg til slutt mistet. Denne gangen har jeg ikke det. (Men menssmerter trenger ikke aa bety at man mister heller.) Gaa til legen og be dem om aa ta noen tester, du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...