Gå til innhold

Har testa positivt for 10 min siden!!! Herregud,.,,


Renemi

Anbefalte innlegg

Jeg er helt skjelven.....

Har hatt så sinnsykt vondt i puppene de siste ukene! For noen dager siden blei jeg ordentlig kvalm...klarte ikke få i meg mye... Men det rare er at jeg har murrende smerter, akkurat som mens-smerter nederst i magen... er dette normalt eller?

 

Jeg skal liksom feire 25.årsdagen min på lørdag, og har bedt 20 venner... hvordan skjuler jeg dette? Har ikke lyst til å fortelle det til alle enda.... Jeg og samboeren har nok med å skjønne dette alene først...

Vi har forsøkt i over ett år, så vi tror liksom ikke det er sant!

 

Nervøs, spent, men fryktelig glad!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulerer til deg.. både med spire og dagen;):)

ja det er helt normalt å ha mens murringer:)

gratulerer igjen å lykke til:)

(du kan feks drikke alkohol fri vin, eller lett øl te helga, ta av etikketer på flaskene bare;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gratulerer så mye! Så gøy da!!!

 

Feiret selv 30 års dagen min på fredag som var, og ingen merket at det var munkholm jeg hadde i glasset mitt. Et par av mine venninner er gravide så jeg sa bare at munkholmen i kjøleskapet var til dem. Dersom du ikke har gravide venninner på festen må du bare gjemme dem litt mer. Eller trikse med etikettene.

Når man feirer sin egen bursdag er det så mye frem og tilbake likevel, så ingen kommer til å ane at du har en liten hemmelighet i magen...

 

LYKKE TIL!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse :)))

 

Jeg har også hatt slike murringer nederst i magen, tror det er normalt, livmora vokser jo...

 

Bursdagsfeiring blir spennede... Jeg hadde d slik med min første, bare at d gjaldt nyttårsaften, testa positivt dagen før, og villle jo IKKE si d til noen *ler*

Gikk bra det da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra!! Så kjekt! :) Hjarteleg velkommen inn hit, og gratulerer så mykje!

 

Dersom du skal ha festen heime er det jo ikkje noko problem å "late" som du drikk, enten alkoholfri vin el øl, eller "drinkar" med vodka-vatn... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!! Jeg fant ut igår at jeg er gravid. En helt fantastisk følelse. Jeg har også murringer nederst i magen. Håper det ikke er et dårlig tegn...

 

Da følger vi vel hverandre utover i svangerskapet!!!!

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei.. det og ha murringer/mensen-smerter er ikke no farlig.. det er helt normalt.. var veldig bekymret for at det var no skikkelig galt med meg.. men det er jo helt normalt at det er litt vondt at det vokser noen har det under hele svangerskapet, og noen har det ikke.. er selv 4-5 uker på vei så det er en helt hærlig følelse....

 

lykke til videre til alle som er gravide.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse masse!! Når jeg tok testen, hadde jeg en bitteliten følelse av at jeg var gravid.. men når jeg så pluss-tegnet på testen, gikk det skikkelig opp for meg! jeg skalv, og skalv, og skalv.... Samboeren min bare lo litt sånn fårete.... Jeg ble så fryktelig glad, men det er jo litt skummelt også da!

 

Puppene blir litt bedre etterhvert, i hvertfall for meg. Jeg er 10+3 på vei nå, og er fortsatt ganske øm... gjør litt vondt å dusje.. men kvalmen har begynt å gi seg :-) Jippi!

 

Lykke til med feiring i morra! Så lenge du går med en flaske i hånda, er det stort sett ingen som tenker over at du ikke drikker av den... det erfarte i hvertfall jeg... Og gratulerer med dagen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!!

Jeg har testa positivt i dag, og skal på fest i kveld :) er litt nervøs for å si det sånn, men jeg har helt alkoholfri vin over i en vanlig vinflaske slik at det ser ut som det er vanlig vin.

Smakte litt på den og den var faktisk ikke så verst heller. Har hørt mye om at alkoholfrie viner ikke smaker godt...

Håper for all del at det går bra i kveld og at jeg ikke blir "avslørt".

 

Forresten så har jeg hatt det akkurat slik som deg. Hatt veldig mens-smerter i magen og var sikkert på at mensen skulle komme. Men, det gjorde den ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer så mye!!!!!!!!!

Velkommen hit :o))

Håper du får en flott tid her!!

 

Gratulerer også masse med dagen din!! Håper festen blir bra ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...