Gå til innhold

Hvis du blir gravid, har du bestemt navn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Likte de navna jeg.

Vi har også bestemt navn, her blir det enten en Jesper eller Maja.

Blir det tvillinger av samme kjønn så vet jeg ikke. Men synes at Jesper og Jonas klinger bra, og Maja og Mina..

Men der er ikke mannen helt enig

Selv liker jeg begge navnene dine, men jeg hadde ikke ville hatt så like navn på tvillinger. Syned det blir litt mye jeg, like navn, det og bare bli omtalt som tvillingene, like klær osv...

Så derfor hadde jeg valgt litt sånn motsetninger! :-)

Men synes alle navnene du nevnte er pene navn! :-)

Hehe.. Den var god Snøfilla :)

Hører hva du sier Fjerten med derten?, men jeg synes det

skal klinge litt og være litt likt når det er tvillinger jeg.. Men

har ikke tenkt å kle de i helt like klær fordi altså :P

Så der er vi nok litt forskjellig :)

Annonse

Jeg og samboeren min har blitt enige om navn Joakim (samboeren heter Kim) og Jeannette (jeg heter Annette). lir tvillinger aner jeg ikke... Men vil ha navn som går bra sammen :-)

Syns navnene dere har bestemt er veldig fine :-)

Suprise!!! Her blir det en liten Sunniva:-)

Har heldigvis ikke blitt lei av navnet selv jeg bruker det her, det klinger bare finere og finere!

Men blir det gutt, ja da sliter vi mer...

Men det er jo tross alt bare et luksusproblem....

Enig med du, Mazza - liker ikke fashionnavn heller..

Men snøfilla - det var ikke bare dagens, men årets beste altså:-))

Ønsker virkelig at du skal få lille Rakel;-)

Jeg liker: Anna, Jakob, Isak, Iris, David er pene navn - gode og gamle:)

Satser på tvillinger jeg også som så mange andre.

Men jeg er jo tvilling selv også da - har en tvillingsøster:-)))

Vi er toeggede og er som natt og dag.... Jeg er mørk med blå øyner og hun er lys med grønne øyner. Jeg har helt glatt hår og hun har tykt og krøllete....ganske morsomt igrunn:)

Klem fra meg:)

Artig!!!! :)bra det ikke bare er vi som har tenkt på navn,hehe!hvis vi får en gutt: Emil ,hvis vi får en jente har jeg lysst hun skal hete Susanne,men der er ikke samboeren min helt enig,hehe:)

Vi liker begge Eirik og Sondre. Jentenavn er litt vanskeligere, for vi liker ikke de samme jentenavnene, men vi har ett navn..... Jeg har likt navnet fra og til siden jeg var liten og når jeg har hatt perioder hvor jeg syns det har vært fint har ikke mannen vært like entusiastisk og motsatt. Oppkalt etter mellomnavnet til både min farmor og mormor blir det da Alvilde Louise. Syns egentlig det er finest med ett fornavn, men skal jeg ha det ene vil jeg liksom også ha det andre......kanskje det blir tvillingjenter en gang.....da kan de jo hete Alvilde og Louise......

Ellers liker jeg Linde,Lilly og Mathilde. Syns også Bertine,Hermine,Andrine og Hansine er litt morsomme navn, men jeg ville nok aldri brukt de,tror jeg da.....

Guttenavn er enklere.....i tilegg til Eirik og Sondre liker jeg Ådne,Scott,Louis,Jens og August + Herman kanskje???. I tillegg er Samuel og Kornelius morsomme navn, men som jeg nok allikevel ikke ville brukt.....

Annonse

Gjest Bjørnen Collargol

Har forelseket meg i Vilde og Dennis jeg, MEN synes de har blitt litt for vanlige i det siste så vet ikke helt. Disse har jeg hatt klar i mange år :-( Ellers så synes jeg Aleksander er nydelig.

Sambo er enig i de 2 første i alle fall.

Måtte bare kommentere dine navnevalg. Kjempefine alle sammen!!

Mine 2 nevøer heter nemlig Leander og Leon. Leander er 9 år og Leon 1,5.

Jeg hadde Linnea som mitt favorittnavn siden jeg oppdaga planten for 11-12 år siden, men innen jeg har klart å få noen barn så er det 2 som jeg kjenner som har tatt det navnet. Og da blir det ikke like stas lenger :(

Men har funnet ett nytt favoritt-navn og det sier jeg ikke til noen, så jeg er sikker på at det ikke blir "stjelt" :)

Hei.

Ja her var det mange fine navn, vi har også noen navn som vi liker.

Jente: Marie Alvhilde, Tora, Sara

Gutt: Eilif, guttenavn er litt vanskelig

Ellers så tror jeg at navnet kanskje kommer litt av seg selv når gullet er kommet til verdn, og man kan se hva som passer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...