dansejentes mamma Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Jenta vår er 3 uker i dag, nettene er vanskelige. Det har skjedd bare en gang at hun får mat, bleie og så sove. Alle andre netter tar et måltid m bleieskift og innsovning 1- 2,5 timer. Er dette vanlig? blir helt utslitt, har en gutt som skal på skolen så kan liksom ikke ta igjen søvn utover formiddagen heller...
meg og jentene Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Skjønner du blir sliten, men jeg tror det bedrer seg snart. Det tok lang tid med datteren min også i begynnelsen, ihvertfall en time var helt vanlig. Nå er hun snart tre måneder, og det kan fortsatt ta tid om natta, men som regel går det hele mye raskere nå. Du trenger ikke skifte bleie hvis hun ikke er veldig skitten eller veldig sår, min erfaring er ihvertfall at hun blir mye mer våken på stellebordet. Hvis du ikke klarer å amme i mørket, ha på dempet belysning og ikke snakk til henne. Jeg har også hørt at babyer suger mer effektivt etterhvert, så selve matingen skal også kunne gå raskere om en stund. Du må bare prøve å være tålmodig. Jeg synes alt var vanskeligst de første ukene med min baby. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå