Gå til innhold

Dere med to tette...


nikita_og verdens2nydeligste

Anbefalte innlegg

Hvor lenge er det mellom barna deres, eller hvor lenge blir det??

Og er dere mer slitne nå enn første svangerskap??

Har en gutt på snart 15mnd, er 10+3 idag. Trøtt og uvel, føler jeg aldri får hvilt meg ordentlig ut pga jeg må jo ta meg av lillegutt...Sist gang kunne jeg jo sove når jeg ville. Blir mange tidlige kvelder om dagen for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jo gullet er 14 mnd og 6 dager. selv er jeg 12 uker på vei.er som deg.utmattet,trøtt,svimmel og kvalm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg venter mitt 5 barn, er vel 4+0 i dag,! :-)

 

Har en gutt på 13 mnd, så det blir nokså tett, mellom våre to siste barn! :-)

 

Mellom dei andre er det 3 - 4 - 3 år og det har gått kjempefint!

 

Tror det går kjempefint nå også! :-)

 

Må bare huske på å legge seg tidlig og få nok søvn, og ikke stresse så mye! :-)

 

Lykke til du også! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er imponert. 5 barn :) Har snakket om 3 selv, men vet ikke om jeg orker å gravid en gang til...Må vente noen år til da tror jeg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 9 uker på vei og har ei jente på 17 mnd... Er bare sjeleglad vi har barnehageplass og jeg har sykemelding sånn at jeg får slappa av litt på dagtid...+ at vi holder på å skal flytte nå... Er uansett trøtt og kvalm hele tida, men jeg vet det snart er over. Så jeg fokuserer på det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minsten min er 4,5 mnd og jeg er 8 uker på vei. Dette blir helt klart to tette ja. Heldigvis er frøkna en "snill" og rolig unge og foreløbig har formen vært grei nok. Litt trøtt og kvalm, men ikke noe oppkast, så det er jo bra. Har en gutt på 10 år også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er gravid med nr 4, har barn fra før på 5 år, 3 1/2 år og 13 mnd. er i bra form egentlig, litt småkvalm av og til, men føler at jeg ikke har tid til å kjenne etter symptomer på at jeg er gravid egentlig. Sovner på sofan hver kveld etter å ha lagt ned ungene da, har blitt veldig kveldstrøtt for tida. Jeg slet mye mer da jeg gikk gravid med nr to, da var jeg skikkelig uvel hele døgnet. er forøvrig 17 mnd mellom nr 1 og 2, 2 år og 8 mnd mellom nr 2 og 3. så blir det ca 20 mnd mellom nr 3 og 4. så ungene her er tett nok iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,hei..jeg har en gutt på 7 mnd og er gravid i uke 5. Det vil bli ca 16 mnd mellom barna...temmelig tett..spent på hvordan det blir!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...