Gå til innhold

Borte fra jobb


Ålesund78

Anbefalte innlegg

I dag måtte jeg gå hjem fra jobb. Er 6+2 på vei og kvalmen har komt-JA! HAdde ikke tenkt å si noe på jobb men når jeg stod opp kl 7 i dag så var jeg så sinnsykt kvalm. Kaster ikke opp men føler at jeg vil kaste opp hele tiden. Fant ut at å være på jobb til kl. 17 i dag ble for mye. Jeg er ped.leder i bhg så det er ikke akkurat en stillesittende og rolig jobb. Jeg sliter så med dårlig samvittighet. Begynte i denne jobben 1 aug, har en datter på 3 som har vært mye syk gjennom høsten.Så fraværet mitt har vært en del over det "normale". Er det flere av dere som er borte fra jobben? jeg er jo så tidlig i svangerskapet! Hvordan skal dette bli? Det blir sikkert snakket bak ryggen min, det er slik det er der...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er selv ped. leder/styrer og har litt fravær nå...og seinvakter er PYTON!

Legen sier jeg må bruke egenmelding de dagene jeg ikkekommer meg på jobb...ville foretrukket SM og heller kommet litt de dagene som er bedre enn andre....det ville vært bedre for de som er igjen på jobb også...forløpig er de forståelsesfulle, men jeg føler på det selv!

Vi er IA bedrift, så forløpig her jeg endel dager og ta av....og kan ta de i hytt og pine..2 dg i forrige uke og 1 dag denne uken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...