NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Stikkende smerter helt helt nederst i magen.. Tegn på at noe vokser eller kan det være noe annet skummelt? Har ikke blødninger.. Men fikk plutselig sånne stikkende smerter der etter at jeg hadde vært i dusjen.. Merker det ikke like godt når jeg sitter.. Akkurat som om jeg ikke klarer å gå helt oppreist.. Hehe ikke helt lett å forklare.. Noen som har opplevd lignende? Håper på svar..
snartmammapåny Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 har det og slik innimellom, vet ikke hva det er. antar at det er båndene som holder livmorem på plass som får en "liten" strekk... men d gjør grusomt vondt.. klarer ikke å stå rett opp og ned..må gå med kroppen bøyd.
SaNdRa & RiNa Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Hei! Tror jeg skjønner hva du mener! Har vært plaget med akkurat det samme og da jeg kontaktet jordmor fikk jeg vite at det er ligamentbåndene som 'holder livmora på plass' som strekker seg fordi det vokser. Er helt normalt og ikke farlig. Har det ikke så mye nå om dagen, men det 'hugger' til innimellom hvis jeg feks reiser meg litt fort opp.. Blir bedre hvis jeg bøyer meg litt fremover. Tror ikke det er noe skummelt, men hvis du plages veldig mye kan du kanskje ta en tlf til jormor/lege for sikkerhets skyld! Lykke til:o)
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 23. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2006 Tusen takk for svar! Har legetime i morgen så får nevne det da.. Men da er det nok ikke noe farlig=) Blir bare litt småbekymra når det dukker opp ting som ikke har vært sånn før liksom..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå