Gå til innhold

til dere som er tvillingmammaer...

got_2_at_once

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om det er bare meg eller om det er flere som sliter med et enormt søtsug?Sliter og med å få i meg mat. og blir jo selvfølgelig veldigtrøtt dei dagene, men er jo sliten av lite søvn og å nå er det jo litt opkast osv i bilde her hjemme.. trrenger noen opmuntrende ord og å høre at det er flere en meg...

sorry for klaginga....

*klem*

Fortsetter under...

jo takk er enormt gla i søt var ikke det før . ikke i graviditet engang , fått dilla på japp og brownis skjønner ikke hvordan man kan bli sånn hehe , og jeg er ikke gravid heller så , mn tenkte jg måtte skjerpe mg nå å begynne på sykehus dietten etter nyttår men spørs om det går hehe

hehehe ja tenkte at e å må prøve å ta meg sammen men det er som det blei sagt her oppe kansje det er sånn å være et mieri?

etter nyttår er dei jo et halvt år nesten 7 mnd så da bør det jo stagnere litt med melkinga så kansje det hjelper?

Det håpere e virkelig..

klem

Annonse

Jeg sliter også der:)Etter jeg fikk ungene gikk jeg ned mange kilo men etter jeg kom hjem fra sykehuset fikk jeg helt dilla og spiste kaker hver dag.og nå i det siste har jeg spist sjokolade hver dag men har hjulpet litt etter jeg begynte og ta krom.Men det söt behovet jeg hadde etter födselen var ikke til og beskrive.Jeg bare måtte ha sött:)Så kiloene de bare raser på igjen.Har alltid värt litt overvektig og prövd og slanke meg flere ganger uten hell.Og etter guttene ble födt og jeg pumpet meg raste jeg ned og fikk på en måte grattis slankekur da.Men hva hjelper vel det når man bare raser opp igjen når man slutter og pumpe seg og söt behovet melder sin ankomst:)Noen som har noen godr råd mot söt behov kansje??

• 2 uker senere...

Søtsuget er perverst.. Jeg har aldri spist så mye sjokolade som jeg har gjort siden vi kom hjem fra sykehuset.. jeg er helt desperat og skjønner ingen ting. jeg ammer jo ikke lenger. Har beg med krom og det hjelper litt. Så nå tar kroppen igjen det jeg ikke fikk i meg av søtsaker i svangerskapet.. He he..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...