Gå til innhold

SKIKKELIG UTÅLMODIG!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, er lei av å vente ass.................

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tiden bare sneeeiiilllerrrrr seg av gårde... Dagene blir superlange når man tenker så mye på baby..

=)

Skulle bare så veldig gjerne ønske at det skjedde noe snart!!!

Noen tips til noe annet man kan tenke på "mens man venter" =)

Skrevet

skulle ikke du ta en ny test?

hadde ikke du en kjeeempesvak i går? hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ny test i morgen eller no :)

det er jo ikke så lenge å vente til :)

Skrevet

desverre, sitter nok i samme båt...

skal på jobbintevju i morgen,håper jeg får jobben,så har jeg noe å gjøre på om dagene...

Skrevet

Jo, jeg bestillt noen nye igår, så får vel noen imorgen tenker (håper) jeg.. =)

Fremdeles det samme her i gården, så håpet er der fremdeles..!

Nei, jeg vet, er ikke lenge i det hele tatt vetu, men klokka går liksom bakover!! =)

Skrevet

Ja, det hjelper det =)

Tiden går liksom litt fortere da. Akkuratt sendt samboeren avgårde til jobb, og da flyr tankene både hit og dit!! Ler:)

Tenk så moro det hadde vært å begynt å kjøpe noen små klær, små sokker, små sko....

Skrevet

ja, hadde vi vert gravide nå så hadde vi jo hatt noe å gjøre på =)

Skrevet

Jeg er selv veldig utålmodig og bare håper og håper og venter og venter :-) Har trodd jeg er har vært gravid nå i snart 3-4 uker men har testet neg. 2 ganger. Syns det er rart, har ømme bryster, mensen er 4 dager forsinket (ALDRI vært før), kvalmk og oppblåst.. Så jeg begynner virkelig å lure!?!? hm... Så mens jeg går å venter så sier jeg til meg selv nyt dagene med kjæresten din, stress kan føre til at det tar lengre tid.. Tank litt på juleforberedelser :-)

Skrevet

Det er bra det er flere i samme båt:)

Dette er jo tross alt en del av den "koselige" prosessen også, syntes du ikke? Liksom.. Gå å drømme litt, lage masse tanker rundt det, planlegge litt rett og slett!

MEN: Når det er sagt; Blir perioden for lang, er det fare for at jeg flyr på veggen....

Ler =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...