Miraculix Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Æsj, er lei av å vente ass.................
Miraculix Skrevet 23. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 23. november 2006 Tiden bare sneeeiiilllerrrrr seg av gårde... Dagene blir superlange når man tenker så mye på baby.. =) Skulle bare så veldig gjerne ønske at det skjedde noe snart!!! Noen tips til noe annet man kan tenke på "mens man venter" =)
spindel med spire :) Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 skulle ikke du ta en ny test? hadde ikke du en kjeeempesvak i går? hadde jeg vært deg ville jeg tatt en ny test i morgen eller no det er jo ikke så lenge å vente til
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 desverre, sitter nok i samme båt... skal på jobbintevju i morgen,håper jeg får jobben,så har jeg noe å gjøre på om dagene...
Miraculix Skrevet 23. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 23. november 2006 Jo, jeg bestillt noen nye igår, så får vel noen imorgen tenker (håper) jeg.. =) Fremdeles det samme her i gården, så håpet er der fremdeles..! Nei, jeg vet, er ikke lenge i det hele tatt vetu, men klokka går liksom bakover!! =)
Miraculix Skrevet 23. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 23. november 2006 Ja, det hjelper det =) Tiden går liksom litt fortere da. Akkuratt sendt samboeren avgårde til jobb, og da flyr tankene både hit og dit!! Ler:) Tenk så moro det hadde vært å begynt å kjøpe noen små klær, små sokker, små sko....
Gjest Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 ja, hadde vi vert gravide nå så hadde vi jo hatt noe å gjøre på =)
♡♂Joakim-05.08.07 HØYGRAVID♂♡ Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Jeg er selv veldig utålmodig og bare håper og håper og venter og venter :-) Har trodd jeg er har vært gravid nå i snart 3-4 uker men har testet neg. 2 ganger. Syns det er rart, har ømme bryster, mensen er 4 dager forsinket (ALDRI vært før), kvalmk og oppblåst.. Så jeg begynner virkelig å lure!?!? hm... Så mens jeg går å venter så sier jeg til meg selv nyt dagene med kjæresten din, stress kan føre til at det tar lengre tid.. Tank litt på juleforberedelser :-)
Miraculix Skrevet 23. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 23. november 2006 Det er bra det er flere i samme båt:) Dette er jo tross alt en del av den "koselige" prosessen også, syntes du ikke? Liksom.. Gå å drømme litt, lage masse tanker rundt det, planlegge litt rett og slett! MEN: Når det er sagt; Blir perioden for lang, er det fare for at jeg flyr på veggen.... Ler =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå