små Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Det var iallefall det helsesøster sa på 7 mnd kontrollen i dag:P hehe, jeg ler litt jeg da.. jeg mener, de fleste barna til venninnene mine er like tidlig (og tidligere) ute enn jenta mi, og jeg leser jo her inne om mange mange også...så hun kan da ikke være SÅ usedvanlig tidlig ute;) *smiler* Men det er jo gøy å høre det da..hehehe..
Cat78♥VerdensVakresteDatter♥ Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Man suuuuuuuger jo til seg alle komplimenter man får om barna sine. Blir jo så stolt da ))
mai mammaen til to Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 er jo alltid kjekt å høre da.. hva hun kan som er så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Jeg synes alle sier at barna deres er tidlig ute.
Gjest Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Så fint at hun er tidlig ute! De sier jo at "jenter ofte er tidligere ute enn gutter når det gjelder modning og utvikling." Kanskje hun er en av de modne jentene? Tenk at hun er 7 mnd! du er heldig! Min jente er 5 dager gammel nå, og barselstårene har satt inn for fullt hos meg. Gleder meg sånn til jenta mi blir litt større, det skal bli lettere på alle måter.
små Skrevet 25. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 25. november 2006 Hehe, jeg syns ikke hun er spesielt tidlig ute jeg, ikke i forhold til mine venninners babyer.. Men det er gøy å høre;) åå, jeg syns du er så helig jeg..tenk å ha helt fersk baby da..savner det jeg .. Gleder meg til å trille tur med dere da:)
WP-TLogPeanut Skrevet 25. november 2006 #8 Skrevet 25. november 2006 Er gøy når man får høre sånt Tuppa mi har ikke vært spesielt tidlig ute med noe , så det var gøy på HS den 21. når helsesøstra sa at hun var tidlig ute med å vinke
små Skrevet 25. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 25. november 2006 Hihi, så gøy da:) flink hun er =) Helsesøster lurte også på om maya hadde begynt å vinke og å si noe.. Ja hun "vinker", men det er så absolutt ikke bevisst..hehe.. og hun snakker jo masse.."dadada" hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå