Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Liker egentlig "vanlige" navn best, men har plutselig begynt å forelske meg helt i Hermine! Er det fint eller er det eg som er blitt tussete? Får dere gode el dårlige assosiasjoner til dette navnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synnøve_Solbakken Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Synes det er veldig fint!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 Bare gode :-) Synes det er veldig søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 5. desember 2006 #4 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg synes det er fint jeg, tenker på å bruke det selv. F.eks Hermine Victoria Amelia Hermine Eller bare Hermine. Jeg har goood tid på å bestemme meg heldigvis. Noen som har tips til flere sammensetninger med Hermine?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #5 Del Skrevet 5. desember 2006 Hei hei, Hovedinnlegger her:) Morsomt at du tenker på Amelia Hermine! Jeg har i den siste tiden fått 2 nye navn på min favorittliste og det er Hermine og Amelia! Kanskje vi stjeler ideen din:) Hehe! Amelia Hermine er jo et nyyyydelig navn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Love my kidz Skrevet 5. desember 2006 #6 Del Skrevet 5. desember 2006 He he så gøy! Får håpe vi har forskjellig etternavn da =)=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
En liiiten til. Skrevet 5. desember 2006 #7 Del Skrevet 5. desember 2006 Næææ,for mye "eventyr" for min smak.Tenker mye på at ungene skal ha navnene når de er voksne jeg da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. desember 2006 #8 Del Skrevet 5. desember 2006 Du har jo Hermine Middelfart da, hun er jo voksen. Mange navn som kanskje ikke alle ser for seg som voksne mennesker. Arne var et kjepme poppis navn da mine bestefoeldre var små, de kunne heller ikke se for seg en voksen mann med det navnet,mens nå er det omvendt... Og til deg hi, Hermine er et kjempefint navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå