Zoomer - lykkelig tobarnsmamma Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Da har jeg vært og shoppet på Barnas Hus, så nå har jeg nytt lammeskinn til babyen og en BabyBjørn Activ bæresele. Har også kjøpt lammeskinn til niesen min i julegave. Korthåret lammeskinn kostet 199,- (før 399,-) og BabyBjørnen kostet 699,- (før 849,-). Har egentlig en gammel type BabyBjørn (orginal) bæresele fra før, men etter å ha båret rundt på førstemann med den i magen måneder (han krevde å bli båret), vil jeg ha en med ordentlig støtte i ryggen denne gangen. Hadde med moren min på shoppingturen og hun kjøpte Tripp-trapp stol til niesen min, for den var også på tilbud (vi har en fra før). Nå mangler jeg bare en vognpose til førstemann (for han har voksi-posen i barnehagen) og en TFK softbag til den nye babyen, så har jeg alt utstyret i hus, tror jeg...
Bellen Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Jeg var også innom der i går og fikk handlet litt:) Det ble ett lamskinn til meg og så skjøpte jeg med et til en venninne også. Vi var innom Baby Shop tidligere på dagen og der skulle de ha 299 for et mye mindre skinn. Vi fant en BabyBjørn Vippestol som var nedsatt (husker ikke før/etter pris) også. Så de hadde Simo Kombivogna på tilbud også, frister noe voldsomt........
Januarjubel! Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Den gamle selen, er du interessert i å selge den eller? Er nemlig på utkikk etter å kjøpe en brukt BabyBjörn bæresele nemlig!
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 hvor stort er lammeskinnet fra barnas hus?
Gjest Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Mener lammeskinnet er 70-80 cm! BarnasHus har masse fint og gode tilbude av og til ja...De selger carena easy og lieback til 800 kr...Det er billi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå