vero.no Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Ris me en god saus Hvitløksbaguett Pasta Stekte grønne saker Noe meir..?
Kristannaa Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Fersk pasta,eller fløtegratinerte:)
åsså jeg da :=) Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Tagliatelle pasta og bretagne saus.... og dampa brokkoli!!! nam nam nam!
revehalen Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Me pleie å ha pasta, en god pastasaus og salat. Men det som e kjeeeeeeeeeeeempegodt e hvis du steke di først i panna (2min på hver side) og surre rundt noe serranoskinke og gratinere med litt ost i ovnen i ca 10 min. Så heller du litt fløte/matfløte over pastaen etter at du har silt av vannet, og varmer dette litt opp igjen. SUPERDIGG!!!!!
tessa 82 Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Ris og en kyllingsaus på pose. Piff opp sausen med litt paprika og purre e.l. Salat og loff, eller broccoli. Jeg krydrer kyllingen med stek&grillkrydda-vitløk fra Caj P. Får alltid skryt og spørsmål om hva jeg krydrer med...
Hanne og jentungen Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Jeg pleier å servere dem med pasta, bretagne kyllingsaus, og noe godt grønt, for eksempel asparges.
MammaLinda Skrevet 23. november 2006 #9 Skrevet 23. november 2006 berneze saus, ris å salat og baguetter hvis du har det
Mamma til 3 <3 Skrevet 23. november 2006 Forfatter #10 Skrevet 23. november 2006 Takk for masse forslag jenter:O) Ta får jeg ta en titt i skapene å se hva jeg finner.
marguritten Skrevet 23. november 2006 #11 Skrevet 23. november 2006 tja..vi skal ha hasselbakte poteter i dag.. det er hvor du tar poteten og skjærer en skrelt potetet halvt igjennom med en kniv. med masse små "riller". så lager du en olje blanding av olje,salt,pepper og paprika krydder. i ovnen på en plate med bakepapir i ca 50 min. kan også ta 70 min. kommer ann på størrelsene på potetene. men de blir i allefall kjempe gode
MM med spire Skrevet 23. november 2006 #12 Skrevet 23. november 2006 bretagne saus, ris, baguetter og grønnsaker/salat.... Hørtes godt ut med kylling nå... lenge siden sist... Den kyllinggryta det er oppskrift på bak på bretagne sausen er kjempegod....
nutri Skrevet 23. november 2006 #13 Skrevet 23. november 2006 Ris og Kylling Bretagne-saus er bare nydelig!! også noe grønt til da, salat eller brokkoli eller aspargesbønner. Åå, nam!. Fikk lyst på det nå jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå