♡Maria18&Snuppa♡ Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 jeg har sååå vondt i leggen min(neddover hele) at jeg ikke klarer og gå rett og slett,sitter fast her i soffaen:o( i går fikk jeg skikkeli krampe i leggen,så sterkt at jeg rett og slett skreik av smerte kjentes ut som noen dro istykker en muskel eller noe,og i dag kom det tilbake og nå klarer jeg ikke og gjøre noe som helst...! *snuffsss* noen som vet hva dette kommer av og om det går over? eller må jeg til legen? er veldig ille nå altså,det gjør ikke vondt når jeg sitter men så fort jeg reiser meg opp og prøver og gå..ja..helt umulig klarer ikke!
*gullungen med okt spire* Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 hei du!!dette har jeg også opplevd det er noe av det hverste jeg og har hvert med på.du har nokk strekkt ei sene i beinet så da føles det ut som om du strekker av deg beinet når du går for da belaster du det.ett godt råd er å bruke beinet å srekk det ut,selv om det gjør så vondt at du griner.men dette hjelper du får srekt det ut igjen,til mere du sitter til verre blir det for da stivner beinet ditt.jeg har også krampe i beinet hver kveld å natt.får alddi sovet så det må jeg gjøre om dagen.en gog varm dusj hjelper mot krampe.håper det ordner seg for deg.kos
Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Prøv med magnesium, det hjelper mot krampene:)
Labbetøs Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Hei. Hadde det ofte slik jeg også. Drikk masse vann, og få din kjære til å massere leggene dine. Og en annen ting som virkelig virket for meg, var et tips jeg fikk om å gå på tærne. Jeg går rundt omkring på tærne i ti minutter morgen og kveld. Strekk deg godt slik at du kommer så høyt som mulig. Det hjelper virkelig. Nå er krampene forsvunnet. Verdt et forsøk i hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå