It's all about me Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Det trekket som er svart med vinduer på, er det helt vanntett? Det omtales je som regntrekk, men en forhandler sa til meg at det ikke var tett......er vist noen små hull i det.
Meg og de to gullgutta Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 Det er tett, det er bare noen små lufte hul slik at det ikke skal bli så klamt og tett. Dette finnes jo på mange regntrekk som ikke har åpning foran barnet. Har dette selv og hulene er ikke noe problem. Så bare kjøp det du om du vil ha det!! (Må bare legge til at dette var merklig å si til å være en forhandler, ønsker kanskje ikke å slege)
Meg og de to gullgutta Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Var akkurat å pakket sammen regntrekket etter dagens bruk. Når man holder stoffet opp mot lyset ser man at det er masse små hul som lyset kommer igjennom. Det var kanskje det du mente....? Men har fortsatt ikke opplevd at ungen er vått under eller at det har kommet fuktighet gjennom regntrekket.....så jeg må bare si igjen at det er helt tett. Og vi har vært ute i ganske ruskete vær.
It's all about me Skrevet 24. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 24. november 2006 Takk, da går jeg for det, det er jo mye finere enn det helt blanke. Syntes det var litt rart at hun i butikken sa det hun sa ja, det står jo oppført som regntrekk på nettet og burde da være tett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå