Gå til innhold

Noen som trenger dagmamma i Bærum/Asker fra feb. 2007?

Anbefalte innlegg

I slutten på januar flytter vi til Bærum/Asker området. Samboeren min har fått jobb der. Per i dag er jeg dagmamma for 3 barn. I utgangspunktet tenkte jeg å begynne å jobbe igjen, så jeg søker jobber. Men det ser ut til at det blir vanskelig å få barnehageplass der. Mulig jeg derfor blir hjemme med henne selv. Derfor tenkte jeg å lufte om det var noen som kunne tenke seg dagmamma der? Jeg har ei datter på 14 mnd selv, er utdannet barnevernspedagog og har jobbet i barnehage. Og har ref. om ønskelig.

Fortsetter under...

Jeg beklager at jeg ikke vet helt hvor det blir enda. Vi er på utkikk etter et sted å bo. Jeg håper jeg kan gi dere et svar så fort som overhode mulig. Jeg tar 4000 for fulltidsplass. Da er mat og drikke inkludert. bleier kommer utenom.

Annonse

Nei jeg beklager på det sterkeste.. Vi leter hver dag. Vi fikk vite i forrige uke når han har siste arbeidsdag, så vi har ikke hatt så god tid til å kikke enda. Men bare å tipse meg hvis dere ser en leilighet med to soverom. Vi skal leie i første omgang. Også leter vi på spreng etter et sted å bo.

Håper dere og vi slipper å lure så veldig lenge.

Hei. Kanksje du kunne tenke deg å jobbe hos meg? (Jeg er barnevernpedagog, som deg) Jeg driver en familiebarnehage. Jeg søker for tiden etter ansatte som kan tenke seg å ha 4 barn hjemme hos seg selv, med veiledning fra en førskolelærer en dag i uken. For deg ville det da være aktuellt med 3 barn i tillegg til din egen. Lønna ligger på 220.000 og i tillegg får du pensjonsordning og yrkesskadeforsikring. Du vil komme inn i et hyggelig nettverk og får muligheten til å delta på kurs og være i vår felles base sammen med andre ansatte og barn.Basen ligger i Lommedalen.

Kontakt meg gjerne på mail om du kan være interessert.

[email protected]

Hei igjen til dere som ønsker dagmamma! Først og fremst vil jeg si at jeg ønsker kun barn på fulltid. Dette for at vi sammen skal kunne skape en hverdag med gode rutiner. Lettere for barna når de vet hvem de skal forholde seg til hver dag også. Jeg har bestemt meg for å være dagmamma nå. Men dukker drømmejobben opp, skal dere få beskjed om det. Det er mye lettere for meg hvis alle de interesserte sender en mail til meg. Der skal jeg love å holde dere oppdatert på hvordan det går fremover.

Adressen er [email protected]

Hei!

Da har jeg sendt mail til alle de som har henvendt seg ang. dagmamma. Men jeg skriver det her og. Det har vært kjempe vanskelig å finne en leilighet som både er barnevennlig og hvor utleier har tilatt at jeg er dagmamma. Derfor har vi nå bestemt oss for en leilighet på Billingstad.

Jeg ønsker fortsatt å være dagmamma, så om noen vet om et sted vi kan holde til må dere bare si fra. Det blir jeg kjempe glad for.

(baremeg)

Hei,

vi bor på Slependen og trenger dagmamma 2-3 dager i uken fra medio februar, dersom du fortsatt har anledning og plass!

Sara er da 1 år og vil gjerne ha lekekamerater!

Kontakt meg gjerne på e-post: [email protected]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...