Gå til innhold

JESS TV kvelden vår i kveld!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ÅSSÅ jeg da!! går frustrerte fruer fortsatt???? what?? har jeg gått glipp av det??????? uæææææ grine.... følger ikke med på mange tv programmer...men prisonbreak er så spennende at typen og jeg gruer oss nesten litt til å se det - blir nervevrak (hvertfall i forrige serieomgang eller hva man kaller det)

elsker frustrerte fruer oxo..

sex in the city er oxo fenomenalt, men der er det vel ikke fler nye episoder å hente...?

Annonse

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA det er SANT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YOU KNOW JUST WHAT TO SAY TO A GIRL, princessg!!!!!!!! Det varmer hjertet mitt!!! ;.O :-D

MEN i horoskopet mitt står det jeg skal føde i MORGEN...! kanksje det begynner i natt?????? (se horoskopet under psychofødetipslinken)

Nala123: SÅnn hadde jeg det etter LOST, da jeg endelig gadd å begynne å følge med ble jeg helt hekta. Trodde det skulle avslutte, ble oppriktig grinete og sur. Så jeg gadd ikke følge med på sesong to, overbevist om at det kom sesong tre. Og det gjorde det jo. NEi, trikset er å laste ned nye serier på nett, og se en sesong på en uke og neste sesong uka etter......hehee....det har jeg gjort i sykemeldingstia:)

The wire, super bra serie

Slapp helt av, fruene kommer ikke før på nyåret ;)

men de sendes i bla sverige nå, så jeg laster ned og smugkikker ;)

Laster ned alle serier på www.torrentreactor.net

må følge med i tilfelle jeg ikke rekker så mye tv etter babyen er født!!! *gliser*

sex and the city er nok slutt ja :(

og prison break må være eneste serien som klarer å være spennende hele tia!!! folk dauer jo i hytt og kanin der! trodde peter stormare var en viktig person iserien jeg forresten!

kommer forresten en ses 3 av serien, men de avslutter ses 2 slik som planen var før de bestemte seg for 3 ses :)

*gleder meg*

Prison Break er jeg ferdig med!!! Håpløst når det ALDRI slutter!! Samme med LOST, gidder ikke den serien mer heller.

Men jeg ser jo på stort sett alt annet da.... Så i kveld gleder jeg meg til Vegas jeg. :-)

Også skal jeg ta opp nanny-greiene på tvnorge. De ungene virket skikkelig usympatiske (må jo ta det opp siden jeg er gift med en prison break fan.....)

Dette er min tv uke:

Mandag: Akutten

Tirsdag: Jakten på Kjærligheten og CSI

Onsdag: Ghost whisper

Torsdag: Vegas

Fredag: Senkveld og skal vi danse

Lørdag. Ingenting, hvis hjemme eller ikke besøk så ser jeg på God kveld Norge

Søndag: Fornemmelse for mord eller andre "overnaturlige" ting! :-)

laste ned serier er jeg ikke flink på...men skal nok prøve meg!! ;)

kom på hva vi oxo ser på torsdager - chef ramsy - hell's kitchen...typen digger det programmet...jeg synes det er ok :)

du er "flink" til å se på tv lucia! jeg har problemer m å huske programmene..men samboeren hjlper meg hihi

ser oxo top model..nesten hver uke .. men det har tapt seg i år...

og nytt på nytt, løvebakke av og til, manshow av og til, senkveld, skavland, familien khot...disse ser vi på når vi kommer på det .. eller kommer over det hehe..ikke hver uke altså..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...