Gå til innhold

Noen flere med kontroll hver uke nå ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jo 36 uker idag, og var hos jordmor igår. Hun satte opp ny time allerede neste uke..

Beg vi med ukeskontroll allerede da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm...trodde det var hver 14.dag inntil man var på overtid - og da blir det hver uke ?

Jeg har to uker mellom kontrollene nå (2 uker til fødsel)

Skrevet

jeg er i uke 37 og går hver uke fra og med torsdag neste uke...hmmm har hvert litt sånn omhverandre hos meg noen ganger 1 gang i uka og så er det plutselig 3 uker i mellom hehe.. men begynner hver uke nå:)

Skrevet

De siste ukene er jeg på kontroll hver 14 dag. Nå skal jeg på kontroll igjen i uke 40. Altså om 14 dager. Satser på at jeg må avlyse den..;))

Skrevet

Jeg er i uke 37 og jeg er til kontroll hver uke!! Her gjør de det med alle.. Syns det er godt det!!

Skrevet

Jeg har også kontroll hver uke (uke 37 nå), synes det får tiden til å gå litt fortere jeg:)

Skrevet

Jeg hadde kontroll forrige uke og denne uken og er satt opp igjen neste uke, har termin neste fredag. Men tror det er litt forskjellig fra sted til sted.

Skrevet

E i uke 36+6 og var hos legen igår. Neste time e om 1 1/2 uke... Trodde ikkje me skulle begynne med kver uke før uke 40...

Skrevet

Jeg har gått hver uke siden uke 36 jeg... Er så lei nå, at det er det dette jeg har nedtelling mot.. Ikke fødselen...:P

Skrevet

Jeg skal også gå hver uke fra uke 36! Jordmora mi bruker det.

Jeg synes det er betryggende å bli godt oppfulgt på slutten.:0)

Skrevet

Jeg er i uke 38 og har fortsatt annehver uke!

Skrevet

Hær har vi hver uke fra uke 35:)

Skrevet

jeg skal til fastlegen min i dag og til jordmor neste uke... så jeg er jo på kontroll hver uke nå men annen hver uke hos dem..

Skrevet

Kontroll hver uke hos legen min nå de siste ukene av svangerskapet. Hun satte til og med opp en time uka etter termin...... Frekt:)))))

Akkurat som om jeg skal gå over..... riktig ja!!!!!

He,he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...