Anonym bruker Skrevet 23. november 2006 #1 Skrevet 23. november 2006 Sykemeldt?! Hvor mye og hvorfor?! Når ble dere det?!bli det mest sanns å er bare i uke 20 samv min hoff er dårlig ,men man kan jo ikke gjøre noe med det.. men hva i alle dager skal jeg bedrive tiden med... Hva gjør dere?!
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 23. november 2006 #2 Skrevet 23. november 2006 jeg har vært sykemeldt siden uke 11...pga blødninger og jobben...mye stråler å sånn...nå er jeg sykemeldt pga tvillinger..=) jeg er 100%...
Gjest Skrevet 23. november 2006 #3 Skrevet 23. november 2006 Sykmeldt og permitert fra skolen pga bekkenløsning..
Gjest Skrevet 23. november 2006 #4 Skrevet 23. november 2006 Gjør ingenting egentlig... Sover lenge om dagene, bimmer, ser tv, går noen turer, handler, besøker venner.. Koser meg egentlig )
Pirkeanonym Skrevet 23. november 2006 #5 Skrevet 23. november 2006 Ble sykemeldt i uke 7 eller 8, pga kraftig kvalme og oppkast på kveldstid. Dette har ikke gitt seg enda, så er fremdeles sykemeldt fra nattevaktene mine. Trives veldig greit med det. Er jo ikke i form i det hele tatt når kvelden kommer, kan ikke se for meg å gå på jobb når klokka slår 24.00, da har jeg jo allerede vært i seng i 3 timer:-p Er i uke 19 nå
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 23. november 2006 #6 Skrevet 23. november 2006 Heisann! Jeg har vært sykemeldt siden ca uke 8 pga vanskeligheter med nattarbeid. Er nå 14+2 og fortsatt sykemeldt pga høyt BT og bekkenløsning.. Regner med at dette vil vare ut svangerskapet..
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 23. november 2006 #7 Skrevet 23. november 2006 Er 22 uker på vei og har vært sykemeldt 20% siden uke 20. dette pga bekkenløsning. legen min sa jeg kunne gjøre det sånn eller vente og presse meg lengre og blir sykemeldt 100 % om noen uker. så da var saken klar. Har fri en dag i uken til å slappe av hjemme.
Elinemor1 Skrevet 23. november 2006 #8 Skrevet 23. november 2006 Hei! Jeg er 19+1 og ble sykemldt denne uken. Det var selvvalgt da arbeidspresse på jobb ble for hardt.Var ingen hensyn som ble tatt, så da måtte jeg bare tenke på meg selv og den lille. Nå skal jeg slappe av i to uker, og håper at jeg er tilbake til julesalget setter inn. Koseligste tiden hele året :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå