Gå til innhold

Første dag av permisjonen :)

Anbefalte innlegg

Sitter bare å puster inn og ut, netter litt og drikker en kopp kaffe og nyter stillheten. Denne gangen har jeg virkelig sett frem til 3 uker hvile før fødsel, vel siden jeg gikk 12 dager over sist - tror jeg nok at jeg må vente denne gangen og. Har hatt siste innspurt på jobb med opplæring av vikar, kakeavslutning, 100vis av skal jo bare få gjort dette....ting før perm....Bare det å kunne vite at jeg kan legge meg ned på litt hvis og når jeg vil....underbart. Godt å kunne hvile ut, spesielt siden 3 åringen kom kl. 03.00 i natt og fortalte om alle spøkelsene under senga hans...og vi måtte sitte i svarte natta og snakke og kose litt sånn at han roet seg (de er jo søta da;)). Merker stor forskjell på å få nr. 2 i forhold til nr. 1. Jeg har ingen hast med å skulle føde snarest mulig, selv om det praktisk sett hadde vært greit at det hele skjedde FØR jul. Alle julegaver er i hus, det eneste som mangler er å finne frem til hva jeg har av babyklær - og finne ut hva jeg må kjøpe - men det er bare koseting. Ellers blir det dårlig med julebakst og julevask, og det er helt greit - ingen krise når mor sender bakst og storvask kan vente til etter jul. Gratulerer til alle desemberjenter som har født og lykke til alle som går rundt å venter ;) Ha en fortryllende dag!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7200972-f%C3%B8rste-dag-av-permisjonen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har igjen 1,5 time på jobb!! Så er jeg og i permisjon. Akkurat tre uker til termin er det og nå.. Gleder meg til å bare tenke på den lille familien vi snart skal bli.. Julegavene er i boks og vi er snart ferdige med å vaske ned leiligheten. Nå skal jeg bare kose meg med mamma og lage julekaker!! I dag kunne ikke ting vært lysere!! Til og med halsbrannen holder seg borte!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...