Elvedatter Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 Åååååh, nå har jeg savnet dere asså... Vi har vært tralvelt opptatt med å flytte i det siste og vi har ikke fått internett i den nye leiligheta før i går, så jeg er blitt tvunget til avholdenhet fra dib i sisten 4 uker ( skjelven i knea nå ) Men nå er jeg tilbake ))) Gleder meg til å sette meg ned å lese masse nye innleg fra dere. Trist å høre at ikke alle har fått oppmerksomhet fra sin hemmelige venn. Litt skuffa nå merker jeg... Og ja Mumi, jeg kommer til å legge ut en liste hvor de som ikke har fått noe fra sin hemmelige venn kan skrive seg på, så skal jeg sende litt mailer til de som ikke har lat høre fra seg. Stoooooooor klem til alle, dere har vært dypt savnet ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Der var du jo!!! Ja, vi har savnet deg. Godt å ha deg tilbake. Blitt fint i nye leiligheta da? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
willow Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 selvfølgelig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*makrell i tomat* Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Godt å ha deg tilbake!!! Ja,det er hektisk med flytting,det vet jeg alt om!!! Er nyinnflytta i ny leilighet vi og,og vi trives så godt ))))) klemz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marekatta* Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Hei Elvedatter......... Endelig er du her igjen. Godt å ha "ditt blide åsyn" her inne igjen!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 25. november 2006 Forfatter #6 Del Skrevet 25. november 2006 Tihi, godt å høre at men blir litt savnet ;o) Deilig å være tilbake ja ( selv om jeg foreløbig ikke har hatt så mye tid til å romstere her inne ). Gubben driver å reinstalerer og styrer på maskina, så jeg er litt nedprioritert i bruken av den for tiden. Vi trives utrooolig godt i den nye leiligheta våres ja, kunne ikke hatt det bedre. Her kommer vi til å ha det fint i mange år fremover ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M&Ida Skrevet 25. november 2006 #7 Del Skrevet 25. november 2006 Tjoho! Grattis med ny leil. Flott at du kommer og holder oss med selskap igjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Heffalomp Skrevet 26. november 2006 #8 Del Skrevet 26. november 2006 Ble du borte igjen da? : )) Har dere kommet i hus i ny leilighet? Av og til kunne jeg ønske vi kunne flytte vi også, bare for å dekorere et nytt hjem. Jeg elsker det! Men jeg får nøye meg med å ommøblere litt i ny og ned (til sambos store ergrelse..he he..). Blir en del spiker-merker å skjule etterhvert.. Ja, ja, forandring fryder : )) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå